Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2014-05-18T16:16:33Z-
dc.date.available2014-05-18T16:16:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємства / І. О. Жарська // Бізнес-інформ. – 2014. - №5. – C. 390–395.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453-
dc.description.abstractУзагальнено досвід Одеського національного економічного університету з формування навчально-тренінгового підприємства на програмній платформі 1С «Бухгалтерія 8.2». Розроблено алгоритм формування інформаційної бази навчального підприємства. Запропоновано перелік робіт, які мають виконати студенти під час проходження практики у відділі маркетингу навчального підприємства.ru_RU
dc.description.abstractОбобщен опыт Одесского национального экономического университета по формированию учебно-тренингового предприятия на программной платформе 1С «Бухгалтерия 8.2». Разработан алгоритм формирования информационной базы учебного предприятия. Предложен перечень работ, которые должны выполнить студенты во время прохождения практики в отделе маркетинга учебного предприятия.-
dc.description.abstractThe article generalizes the experience of Odessa national economic University on the formation of the educational enterprise on the software platform of 1C Accounting "8.2". The developed algorithm of formation of the information base of the educational enterprise. The proposed list of activities that must be performed by students during the internship in the marketing Department of the educational enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherІНЖЕКru_RU
dc.subjectнавчальне підприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова комунікативна політикаru_RU
dc.subjectвитратиru_RU
dc.subjectзвітністьru_RU
dc.subjectучебное предприятиеru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговая коммуникативная политикаru_RU
dc.subjectрасходыru_RU
dc.subjectотчетностьru_RU
dc.subjecteducational enterpriseru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing communication policyru_RU
dc.subjectspendingru_RU
dc.subjectaccountabilityru_RU
dc.titleМаркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговое обеспечение функционирования учебно-тренингового предприятияru_RU
dc.title.alternativeMarketing functioning educational and training enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.