Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14543
Title: Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я
Other Titles: Formation of the communication strategy of the tourist enterprise Family
Authors: Кушніренко, В.О.
Citation: Кушніренко В. О. Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Кушніренко; наук. кер. С. Г. Нездоймінов. – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 90 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: турагент
маркетинг
комунікаційна стратегія
комунікаційні технології
комунікаційний процес
економічна ефективність
242 туризм
travel agent
marketing
communication strategy
communication technologies
communication process
economic efficiency
Abstract: У роботі розглядаються науко-теоретичні підходи до формування комунікаційної стратегії на туристичному підприємстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури, стану комунікаційної політики бюро подорожей «Сім'я» . За результатами дослідження розроблено проєкт удосконалення комунікаційного процесу в бюро подорожей «Сім’я». Мета проєкту полягає у практичному обґрунтуванні формування комунікаційної стратегії, підвищення прибутку підприємства на основі вдосконалення комунікаційної діяльності для бюро подорожей «Сім’я». Проведено розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження.
The article deals scientific and theoretical approaches to the formation of a communication strategy at a tourist enterprise. An analysis of economic activity and organizational structure, the state of the communication policy of the Travel Bureau "Family" was carried out. According to the results of the study, a project is developed to improve the communication process at the Travel Bureau "Family". The purpose of the project consists in practical substantiation of the formation of a communication strategy, an increase in the profit of the enterprise on the basis of improving communication activities for the Bureau of Travel "Family". The calculation of the economic efficiency of expenses for its implementation is carried out.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Kushnirenko.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kushnirenko.pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.