Інформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспорту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Охарактеризовано загальну систему управління залізничним транспортом та визначено місце в ній маркетингової системи. Розглянуто основні автоматизовані системи управління, які в останні роки були впроваджені в систему збуту послуг. Розглянуто зарубіжний досвід з організації продажу пасажирських залізничних квитків. Розроблено методичні основи формування системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту.
Охарактеризованы общую систему управления железнодорожным транспортом и определено место в ней маркетинговой системы. Рассмотрены основные автоматизированные системы управления, которые в последние годы были внедрены в систему сбыта услуг. Рассмотрен зарубежный опыт организации продаж пассажирских железнодорожных билетов. Разработаны методические основы формирования системы маркетинговой информации предприятия железнодорожного транспорта.
Besides the general system of railway transport is described and its place in the marketing system is defined. The main computerized control systems, which have been introduced into the system of marketing services in the field of railway transport, were given full consideration in recent years. The experience of sales system delivering of the passenger railway services has been examined in different European countries. Such methodological foundations of marketing information system as a system of the proposed principles and indicators for assessing the effectiveness of its operation, the levels of the system have also been proposed.

Опис

Бібліографічний опис

Жарська І. О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - №1. – С. 100-112.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються