Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2014-05-18T16:36:48Z-
dc.date.available2014-05-18T16:36:48Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - №1. – С. 100-112.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1455-
dc.description.abstractОхарактеризовано загальну систему управління залізничним транспортом та визначено місце в ній маркетингової системи. Розглянуто основні автоматизовані системи управління, які в останні роки були впроваджені в систему збуту послуг. Розглянуто зарубіжний досвід з організації продажу пасажирських залізничних квитків. Розроблено методичні основи формування системи маркетингової інформації підприємства залізничного транспорту.ru_RU
dc.description.abstractОхарактеризованы общую систему управления железнодорожным транспортом и определено место в ней маркетинговой системы. Рассмотрены основные автоматизированные системы управления, которые в последние годы были внедрены в систему сбыта услуг. Рассмотрен зарубежный опыт организации продаж пассажирских железнодорожных билетов. Разработаны методические основы формирования системы маркетинговой информации предприятия железнодорожного транспорта.-
dc.description.abstractBesides the general system of railway transport is described and its place in the marketing system is defined. The main computerized control systems, which have been introduced into the system of marketing services in the field of railway transport, were given full consideration in recent years. The experience of sales system delivering of the passenger railway services has been examined in different European countries. Such methodological foundations of marketing information system as a system of the proposed principles and indicators for assessing the effectiveness of its operation, the levels of the system have also been proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectзалізничний транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectавтоматизована система управлінняru_RU
dc.subjectсистема маркетингової інформаціїru_RU
dc.subjectзбутова політикаru_RU
dc.subjectмаркетингова комунікативна політикаru_RU
dc.subjectжелезнодорожный транспортru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectавтоматизированная система управленияru_RU
dc.subjectсистема маркетинговой информацииru_RU
dc.subjectсбытовая политикаru_RU
dc.subjectмаркетинговая коммуникационная политикаru_RU
dc.subjectrailway transportru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectautomated control systemru_RU
dc.subjectmarketing information systemru_RU
dc.subjectmarketing communication policyru_RU
dc.titleІнформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспортуru_RU
dc.title.alternativeИнформационные системы и технологии в системе маркетинга железнодорожного транспортаru_RU
dc.title.alternativeInformation systems and technology in the marketing of railway transportru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.