Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Назва: | Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг |
Інші назви: | Методические основы исследования поведения потребителей в сфере образовательных услуг Methodological principles for study of consumer behavior in the field of education |
Автори: | Жарська, І.О. Жарская, И.А. Zharska, I. |
Бібліографічний опис: | Жарська І. О. Методичні основи дослідження поведінки споживачві у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - №2. - С. 81-94. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Сумський державний університет |
Ключові слова: | маркетинг поведінка споживача маркетингове дослідження цільові сегменти освітні послуги маркетинг поведение потребителя маркетинговое исследование целевые сегменты образовательные услуги railway transport marketing automated control system marketing information system marketing communication policy |
Короткий огляд (реферат): | Виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трьохрівневої моделі поведінкової реакції.
Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів міста Одеса, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Выделены основные этапы становления и развития науки «Поведение потребителя». Предложена методика оценки поведения потребителей в сфере образовательных услуг на основе трехуровневой модели поведенческой реакции. Проведено маркетинговое исследование потребителей образовательных услуг: школьников города Одесса, родителей и студентов Одесского национального экономического университета, обучающихся по специальности «Маркетинг». The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s. The author offers methods for assessment of consumer behavior in the field of education based on three-level behavioral response model. A system of indications for assessment of consumer response in the field of education has been developed. Market research of consumer behavior was conducted for three target groups: abiturients, students, and parents. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра маркетингу та міжнародної логістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг.pdf | 243,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.