Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Назва: Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг
Інші назви: Методические основы исследования поведения потребителей в сфере образовательных услуг
Methodological principles for study of consumer behavior in the field of education
Автори: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Бібліографічний опис: Жарська І. О. Методичні основи дослідження поведінки споживачві у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - №2. - С. 81-94.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Сумський державний університет
Ключові слова: маркетинг
поведінка споживача
маркетингове дослідження
цільові сегменти
освітні послуги
маркетинг
поведение потребителя
маркетинговое исследование
целевые сегменты
образовательные услуги
railway transport
marketing
automated control system
marketing information system
marketing communication policy
Короткий огляд (реферат): Виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трьохрівневої моделі поведінкової реакції. Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів міста Одеса, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Выделены основные этапы становления и развития науки «Поведение потребителя». Предложена методика оценки поведения потребителей в сфере образовательных услуг на основе трехуровневой модели поведенческой реакции. Проведено маркетинговое исследование потребителей образовательных услуг: школьников города Одесса, родителей и студентов Одесского национального экономического университета, обучающихся по специальности «Маркетинг».
The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s. The author offers methods for assessment of consumer behavior in the field of education based on three-level behavioral response model. A system of indications for assessment of consumer response in the field of education has been developed. Market research of consumer behavior was conducted for three target groups: abiturients, students, and parents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.