Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Title: Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг
Other Titles: Методические основы исследования поведения потребителей в сфере образовательных услуг
Methodological principles for study of consumer behavior in the field of education
Authors: Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
Citation: Жарська І. О. Методичні основи дослідження поведінки споживачві у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - №2. - С. 81-94.
Issue Date: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Keywords: маркетинг
поведінка споживача
маркетингове дослідження
цільові сегменти
освітні послуги
маркетинг
поведение потребителя
маркетинговое исследование
целевые сегменты
образовательные услуги
railway transport
marketing
automated control system
marketing information system
marketing communication policy
Abstract: Виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трьохрівневої моделі поведінкової реакції. Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів міста Одеса, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».
Выделены основные этапы становления и развития науки «Поведение потребителя». Предложена методика оценки поведения потребителей в сфере образовательных услуг на основе трехуровневой модели поведенческой реакции. Проведено маркетинговое исследование потребителей образовательных услуг: школьников города Одесса, родителей и студентов Одесского национального экономического университета, обучающихся по специальности «Маркетинг».
The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s. The author offers methods for assessment of consumer behavior in the field of education based on three-level behavioral response model. A system of indications for assessment of consumer response in the field of education has been developed. Market research of consumer behavior was conducted for three target groups: abiturients, students, and parents.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.