Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, І.О.-
dc.contributor.authorЖарская, И.А.-
dc.contributor.authorZharska, I.-
dc.date.accessioned2014-05-18T16:50:37Z-
dc.date.available2014-05-18T16:50:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖарська І. О. Методичні основи дослідження поведінки споживачві у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - №2. - С. 81-94.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457-
dc.description.abstractВиділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трьохрівневої моделі поведінкової реакції. Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів міста Одеса, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».ru_RU
dc.description.abstractВыделены основные этапы становления и развития науки «Поведение потребителя». Предложена методика оценки поведения потребителей в сфере образовательных услуг на основе трехуровневой модели поведенческой реакции. Проведено маркетинговое исследование потребителей образовательных услуг: школьников города Одесса, родителей и студентов Одесского национального экономического университета, обучающихся по специальности «Маркетинг».-
dc.description.abstractThe paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s. The author offers methods for assessment of consumer behavior in the field of education based on three-level behavioral response model. A system of indications for assessment of consumer response in the field of education has been developed. Market research of consumer behavior was conducted for three target groups: abiturients, students, and parents.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectцільові сегментиru_RU
dc.subjectосвітні послугиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectповедение потребителяru_RU
dc.subjectмаркетинговое исследованиеru_RU
dc.subjectцелевые сегментыru_RU
dc.subjectобразовательные услугиru_RU
dc.subjectrailway transportru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectautomated control systemru_RU
dc.subjectmarketing information systemru_RU
dc.subjectmarketing communication policyru_RU
dc.titleМетодичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугru_RU
dc.title.alternativeМетодические основы исследования поведения потребителей в сфере образовательных услугru_RU
dc.title.alternativeMethodological principles for study of consumer behavior in the field of educationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.