Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жарська, І.О. | - |
dc.contributor.author | Жарская, И.А. | - |
dc.contributor.author | Zharska, I. | - |
dc.date.accessioned | 2014-05-18T16:50:37Z | - |
dc.date.available | 2014-05-18T16:50:37Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Жарська І. О. Методичні основи дослідження поведінки споживачві у сфері освітніх послуг / І. О. Жарська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - №2. - С. 81-94. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1457 | - |
dc.description.abstract | Виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трьохрівневої моделі поведінкової реакції. Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів міста Одеса, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». | ru_RU |
dc.description.abstract | Выделены основные этапы становления и развития науки «Поведение потребителя». Предложена методика оценки поведения потребителей в сфере образовательных услуг на основе трехуровневой модели поведенческой реакции. Проведено маркетинговое исследование потребителей образовательных услуг: школьников города Одесса, родителей и студентов Одесского национального экономического университета, обучающихся по специальности «Маркетинг». | - |
dc.description.abstract | The paper covers four stages of formation and development of such a science as Consumer Behavior starting from odd philosophical trends in middle ages and ending with emergence of an independent science in mid 1950-s. The author offers methods for assessment of consumer behavior in the field of education based on three-level behavioral response model. A system of indications for assessment of consumer response in the field of education has been developed. Market research of consumer behavior was conducted for three target groups: abiturients, students, and parents. | - |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Сумський державний університет | ru_RU |
dc.subject | маркетинг | ru_RU |
dc.subject | поведінка споживача | ru_RU |
dc.subject | маркетингове дослідження | ru_RU |
dc.subject | цільові сегменти | ru_RU |
dc.subject | освітні послуги | ru_RU |
dc.subject | маркетинг | ru_RU |
dc.subject | поведение потребителя | ru_RU |
dc.subject | маркетинговое исследование | ru_RU |
dc.subject | целевые сегменты | ru_RU |
dc.subject | образовательные услуги | ru_RU |
dc.subject | railway transport | ru_RU |
dc.subject | marketing | ru_RU |
dc.subject | automated control system | ru_RU |
dc.subject | marketing information system | ru_RU |
dc.subject | marketing communication policy | ru_RU |
dc.title | Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг | ru_RU |
dc.title.alternative | Методические основы исследования поведения потребителей в сфере образовательных услуг | ru_RU |
dc.title.alternative | Methodological principles for study of consumer behavior in the field of education | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра маркетингу та міжнародної логістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг.pdf | 243,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.