Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГребінь, Ю. І.-
dc.date.accessioned2022-07-11T10:57:57Z-
dc.date.available2022-07-11T10:57:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГребiнь, Юлiя Iгорiвна Економiчне обгрунтування проекту створення маркетплейсу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Юлiя Iгорiвна Гребiнь ; наук. кер. Станiслав Анатолiйович Горбаченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 81с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Hrebin.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи в ІТ сфері; розглянуто загальну концепцію створення маркетплейсу, досліджуються нормативно-правове регулювання ІТ підприємництва в Україні. Проаналізовано конкурентне середовище на ринку одягу та у сегменті маркетплейсів та визначені внутрішні конкурентні переваги новостворюваного бізнесу. Запропоновано проєкт створення маркетплейсу з продажу одягу. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховано поточні витрати та прогнозовано прибуток від реалізації, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of starting your own business in the IT field; the general concept of creation of a marketplace is considered, normative-legal regulation of IT of business in Ukraine is investigated. The competitive environment in the clothing market and in the marketplace segment is analyzed and the internal competitive advantages of the newly created business are determined. A project to create a marketplace for the sale of clothing has been proposed. The start-up capital for the project implementation has been formed, the current costs have been calculated and the profit from the implementation has been forecasted, the possible risks of the project implementation and the ways of their minimization have been characterized.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпроєктen_US
dc.subjectінтернет-торгівляen_US
dc.subjectодягen_US
dc.subjectмаркетплейсen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.subjectinternet tradeen_US
dc.subjectclothesen_US
dc.subjectmarketplaceen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectrisken_US
dc.titleЕкономічне обґрунтування проєкту створення маркетплейсуen_US
dc.title.alternativeEconomic justification of the project of creating a marketplaceen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат Гребінь Ю.І..pdf553,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.