Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14582
Назва: Економічне обґрунтування проєкту створення маркетплейсу
Інші назви: Economic justification of the project of creating a marketplace
Автори: Гребінь, Ю. І.
Бібліографічний опис: Гребiнь, Юлiя Iгорiвна Економiчне обгрунтування проекту створення маркетплейсу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Юлiя Iгорiвна Гребiнь ; наук. кер. Станiслав Анатолiйович Горбаченко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 81с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: проєкт
інтернет-торгівля
одяг
маркетплейс
ефективність
ризик
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
project
internet trade
clothes
marketplace
efficiency
risk
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи в ІТ сфері; розглянуто загальну концепцію створення маркетплейсу, досліджуються нормативно-правове регулювання ІТ підприємництва в Україні. Проаналізовано конкурентне середовище на ринку одягу та у сегменті маркетплейсів та визначені внутрішні конкурентні переваги новостворюваного бізнесу. Запропоновано проєкт створення маркетплейсу з продажу одягу. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховано поточні витрати та прогнозовано прибуток від реалізації, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації.
The work deals with the theoretical aspects of starting your own business in the IT field; the general concept of creation of a marketplace is considered, normative-legal regulation of IT of business in Ukraine is investigated. The competitive environment in the clothing market and in the marketplace segment is analyzed and the internal competitive advantages of the newly created business are determined. A project to create a marketplace for the sale of clothing has been proposed. The start-up capital for the project implementation has been formed, the current costs have been calculated and the profit from the implementation has been forecasted, the possible risks of the project implementation and the ways of their minimization have been characterized.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Hrebin.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Гребінь Ю.І..pdf553,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.