Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1462
Назва: Механізм матеріально-технічного постачання при роботі на електронних ринках
Інші назви: Механизм материально-технического снабжения при работе на электронных рынках
The procurement mechanism for the working on electronic markets
Автори: Меджибовська, Н.С.
Меджибовская, Н.С.
Medzhybovska, N.
Бібліографічний опис: Меджибовська Н. С. Механізм матеріально-технічного постачання при роботі на електронних ринках / Н. С. Меджибовська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки. – 2011. – № 4 (2). – С. 120–123.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Хмельницький національний університет
Ключові слова: матеріально-технічного постачання
електронне постачання
служба логістики
материально-техническое снабжение
электронное снабжение
электронный рынок
служба логистики
procurements
e-procurement
e-marketplace
logistics department
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання матеріально-технічного постачання промислових підприємств із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Дається визначення електронних ринків, обґрунтовується вибір матеріальних ресурсів, доступних для закупівлі з їхньою допомогою. Сформовано механізм матеріально-технічного постачання з використанням електронних ринків, що припускає делегування функцій замовлення безпосереднім споживачам матеріальних ресурсів. Для його успішної реалізації пропонується організаційна трансформація підприємства в напрямку формування служби логістики як інтегрального органа керування матеріальним потоком підприємства.
В статье рассматриваются вопросы материально-технического снабжения промышленных предприятий с использованием информационно-коммуникационных технологий. Дается определение электронных рынков, обосновывается выбор материальных ресурсов, доступных для закупки с их помощью. Сформирован механизм материально-технического снабжения с использованием электронных рынков, который предполагает делегирование функций заказа непосредственным потребителям материальных ресурсов. Для его успешной реализации предлагается организационная трансформация предприятия в направлении формирования службы логистики как интегрального органа управления материальным потоком предприятия.
This paper considers the industrial enterprises’ procurement process with the help of information-communication technology. It sets the electronic market’s definition and motivates the choice of material resources available to buy there. The study establishes the mechanism for procurement at the electronic markets. It argues that some of the order’s function may be delegate to the direct material resources’ consumers, i.e. target subdivisions of the enterprise. The author reveals that organizational transformation should be made for its successful realization. It means to establish the logistics department as the integral body for management of the whole material flow.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1462
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.