Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14639
Title: Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму
Other Titles: Organization of promotion and sale of a tourist product by an enterprise in the field of tourism
Authors: Рудь, І.Є.
Citation: Рудь, Iрина Євгенiвна Органiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємством сфери туризму : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за бакалаврською програмою професiйного спрямування " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Iрина Євгенiвна Рудь ; наук. кер. Ярослава Євгенiвна Гончаренко . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 68 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристичний продукт
просування турпродукту
,маркетингові стратегії
рекламні засоби
Мережеве агентство
Комплексний підхід
діджиталізація
242 туризм
tourism product
tourism product promotion
marketing strategies
advertising tools
network agency
integrated approach
digitalization
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – просування туристичних послуг компанії «Join up!». Предмет дослідження – організація просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичні, методичні, статистичні та прикладні аспекти просування та реалізації туристичного продукту підприємством сфери туризму. У роботі розглянуто поняття «маркетинг»та його вплив на успішність туристичного підприємства. Проведено організаційно-технологічну характеристику компанії «Join up!». Проаналізовано конкурентне середовище у сфері туристичних посуг України та визначено комплексний підхід щодо визначення туристичних вподобань при виборі туристичного продукту. За результатами досліджень сформульованні рекомендації щодо просування туристичного продукту ТОВ «Join Up!»
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is to promote the travel services of the company "Join up!". The subject of research - the organization of promotion and sale of tourism products by enterprises in the field of tourism. The purpose of the qualification work - theoretical, methodological, statistical and applied aspects of promotion and implementation of tourism products by enterprises in the field of tourism. The concept of "marketing" and its impact on the success of the tourist enterprise is considered in the work. The organizational and technological characteristics of the company "Join up!" Were carried out. The competitive environment in the field of tourist services of Ukraine is analyzed and the complex approach to definition of tourist preferences at a choice of a tourist product is defined. According to the results of research, recommendations for the promotion of the tourist product of LLC "Join Up!"
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Rud.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудь реферат.pdf314,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.