Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1466
Назва: Стратегічна роль електронного постачання в досягненні конкурентних переваг
Інші назви: Стратегическая роль электронного снабжения в достижении конкурентных преимуществ
Strategic role of electronic procurement in competitive advantage
Автори: Меджибовська, Н.С.
Меджибовская, Н.С.
Medzhybovska, N.
Бібліографічний опис: Меджибовська Н. С. Стратегічна роль електронного постачання в досягненні конкурентних переваг / Н. С. Меджибовська // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2010. – № 690. – С. 652–656.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Ключові слова: електронне постачання
конкурентні переваги
механізм додання вартості/цінності
інструменти електронного постачання
электронное снабжение
конкурентные преимущества
механизм добавления стоимости / ценности
инструменты электронного снабжения
electronic procurement
competitive advantages
value adding mechanism
e-procurement applications
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається стратегічна значущість електронного постачання і його інструментів. Проводиться аналіз впливу електронного постачання на ефективність роботи підприємства й досягнення їм конкурентних переваг, а також аналіз механізму додання вартості/цінності інструментами електронного постачання. Даний аналіз проведений відповідно до провідних навчань в області формування конкурентної стратегії.
В статье рассматривается стратегическая значимость электронного снабжения и его инструментов. Проводится анализ влияния электронного снабжения на эффективность работы предприятия и достижения им конкурентных преимуществ, а также анализ механизма добавления стоимости / ценности инструментами электронного снабжения. Данный анализ проведен в соответствии с ведущими учениями в области формирования конкурентной стратегии.
This paper is devoted to the strategic value of electronic procurement and its application. It analyses the e-procurement influence on the enterprise efficiency and its competitiveness as well as the value adding mechanism of e-procurement applications. This analysis is conducted in accordance with the main competition strategy theories.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1466
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.