Стратегічна роль електронного постачання в досягненні конкурентних переваг
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавництво Львівської політехніки
Анотація
У статті розглядається стратегічна значущість електронного постачання і його інструментів. Проводиться аналіз впливу електронного постачання на ефективність роботи підприємства й досягнення їм конкурентних переваг, а також аналіз механізму додання вартості/цінності інструментами електронного постачання. Даний аналіз проведений відповідно до провідних навчань в області формування конкурентної стратегії.
В статье рассматривается стратегическая значимость электронного снабжения и его инструментов. Проводится анализ влияния электронного снабжения на эффективность работы предприятия и достижения им конкурентных преимуществ, а также анализ механизма добавления стоимости / ценности инструментами электронного снабжения. Данный анализ проведен в соответствии с ведущими учениями в области формирования конкурентной стратегии.
This paper is devoted to the strategic value of electronic procurement and its application. It analyses the e-procurement influence on the enterprise efficiency and its competitiveness as well as the value adding mechanism of e-procurement applications. This analysis is conducted in accordance with the main competition strategy theories.
В статье рассматривается стратегическая значимость электронного снабжения и его инструментов. Проводится анализ влияния электронного снабжения на эффективность работы предприятия и достижения им конкурентных преимуществ, а также анализ механизма добавления стоимости / ценности инструментами электронного снабжения. Данный анализ проведен в соответствии с ведущими учениями в области формирования конкурентной стратегии.
This paper is devoted to the strategic value of electronic procurement and its application. It analyses the e-procurement influence on the enterprise efficiency and its competitiveness as well as the value adding mechanism of e-procurement applications. This analysis is conducted in accordance with the main competition strategy theories.
Опис
Ключові слова
електронне постачання, конкурентні переваги, механізм додання вартості/цінності, інструменти електронного постачання, электронное снабжение, конкурентные преимущества, механизм добавления стоимости / ценности, инструменты электронного снабжения, electronic procurement, competitive advantages, value adding mechanism, e-procurement applications
Бібліографічний опис
Меджибовська Н. С. Стратегічна роль електронного постачання в досягненні конкурентних переваг / Н. С. Меджибовська // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2010. – № 690. – С. 652–656.