Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14746
Назва: Revenue менеджмент, як інструмент удосконалення ціноутворення на підприємствах готельного бізнесу
Інші назви: Revenue management as a tool to improve pricing in the hotel business
Автори: Ремігайло, І.Ю.
Шикіна, О.В.
Remigailo, I.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Ремігайло І.Ю. Revenue менеджмент, як інструмент удосконалення ціноутворення на підприємствах готельного бізнесу / І.Ю. Ремігайло. О.В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: матеріали Всеукраїнської наук-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 21 жовтня 2021 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2021. – С.144-145.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: revenue менеджмент
ціноутворення
готельний бізнес
revenue management
pricing
hotel business
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто revenue менеджмент, як інструмент удосконалення ціноутворення на підприємствах готельного бізнесу
Thesis considers revenue management as a tool to improve pricing in the hotel business
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14746
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шикіна_Ремігайло_REVENUE МЕНЕДЖМЕНТ.pdf292,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.