Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14808
Назва: Cтратегічні альянси та їх роль у глобальній економіці
Інші назви: Strategic alliances and their role in the global economy
Автори: Тарасевич, Н.В.
Швець, А.В.
Tarasevich, N.
Shvetc, A.
Бібліографічний опис: Тарасевич Н. В. Cтратегічні альянси та їх роль у глобальній економіці / Н. В. Тарасевич, А. В. Швець // Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж., Наук.парк «Наука та безпека». – Харків: ХНУВС, 2022. С.927-930.
Дата публікації: 2022
Ключові слова: глобалізація
репутація
альянс
globalization
reputation
alliance
Короткий огляд (реферат): Глобалізація диктує як окремій країні, і галузі чи компанії загалом, необхідність поглиблення спеціалізації. Щоб ефективно конкурувати на глобальному ринку, компанія повинна звузити номенклатуру продукції, яку вона виробляє і реалізує, і зосередитися на формуванні позитивної репутації на виділеному напрямку, а також досягти постійної присутності на ринку. Найбільшого успіху можуть досягти ті галузі та компанії, які, з одного боку, сфокусували свою програму на конкретній продукції, а з іншого, зорієнтувалися на глобальний ринок в цілому. Така стратегія потребує великих ресурсних вкладень, якими в Україні володіють деякі компанії.
Globalization dictates the need for deepening specialization both for a single country and for an industry or company in general. To compete effectively in the global market, the company must narrow down the range of products it manufactures and sells, and focus on building a positive reputation in a dedicated area, as well as achieving a permanent presence in the market. The greatest success can be achieved by those industries and companies that, on the one hand, focused their program on specific products, and on the other hand, focused on the global market as a whole. Such a strategy requires large resource investments, which some companies in Ukraine have.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14808
Інші ідентифікатори: УДК 339.9
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарасевич. Тези 6..pdf502,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.