Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасевич, Н.В.-
dc.contributor.authorШвець, А.В.-
dc.contributor.authorTarasevich, N.-
dc.contributor.authorShvetc, A.-
dc.date.accessioned2022-08-10T08:07:27Z-
dc.date.available2022-08-10T08:07:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierУДК 339.9-
dc.identifier.citationТарасевич Н. В. Cтратегічні альянси та їх роль у глобальній економіці / Н. В. Тарасевич, А. В. Швець // Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж., Наук.парк «Наука та безпека». – Харків: ХНУВС, 2022. С.927-930.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14808-
dc.description.abstractГлобалізація диктує як окремій країні, і галузі чи компанії загалом, необхідність поглиблення спеціалізації. Щоб ефективно конкурувати на глобальному ринку, компанія повинна звузити номенклатуру продукції, яку вона виробляє і реалізує, і зосередитися на формуванні позитивної репутації на виділеному напрямку, а також досягти постійної присутності на ринку. Найбільшого успіху можуть досягти ті галузі та компанії, які, з одного боку, сфокусували свою програму на конкретній продукції, а з іншого, зорієнтувалися на глобальний ринок в цілому. Така стратегія потребує великих ресурсних вкладень, якими в Україні володіють деякі компанії.en_US
dc.description.abstractGlobalization dictates the need for deepening specialization both for a single country and for an industry or company in general. To compete effectively in the global market, the company must narrow down the range of products it manufactures and sells, and focus on building a positive reputation in a dedicated area, as well as achieving a permanent presence in the market. The greatest success can be achieved by those industries and companies that, on the one hand, focused their program on specific products, and on the other hand, focused on the global market as a whole. Such a strategy requires large resource investments, which some companies in Ukraine have.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectглобалізаціяen_US
dc.subjectрепутаціяen_US
dc.subjectальянсen_US
dc.subjectglobalizationen_US
dc.subjectreputationen_US
dc.subjectallianceen_US
dc.titleCтратегічні альянси та їх роль у глобальній економіціen_US
dc.title.alternativeStrategic alliances and their role in the global economyen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тарасевич. Тези 6..pdf502,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.