Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14826
Назва: Аналіз маркетингової діяльності та розробка рекомендації щодо її удосконалення на прикладі Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова»
Інші назви: Analysis of marketing activities and development of recommendations for its improvement on the example of the National Scientific Center “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairova"
Автори: Можин, А.І.
Бібліографічний опис: Можин, Анастасiя Iванiвна Аналiз маркетингової дiяльностi та розробка рекомендацiї щодо її удосконалення на прикладi Нацiонального наукового центру "Iнститут виноградарства i виноробства iменi В.Є. Таїрова" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Iванiвна Можин ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 105 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
PEST аналіз
SWOT аналіз
аналіз трендів
бенчмаркінг
економічна ефективність
075 маркетинг
marketing
marketing mix
PEST analysis
SWOT analysis
trend analysis
benchmarking
economic efficiency
Короткий огляд (реферат): Комплекс маркетингу як основи діяльності підприємництва. Проаналізована господарська діяльність підприємства ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Досліджено маркетингове середовище і комплекс маркетингу ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Проаналізовано сучасний стан комплексу маркетингу ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Запропоновано удосконалення організації маркетингової діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова». Розрахована ефективність напрямків удосконалення маркетингової діяльності ННЦ «Інститут виноградарства і виноробства імені В. Є. Таїрова».
The paper deals with the theoretical aspects of the enterprise marketing complex. The content and role of advertising in modern business. Marketing complex as the basis of entrepreneurial activity; The economic activity of the enterprise NSC Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The marketing environment and the marketing complex of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The state of the marketing complex of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. An improvement in the organization of marketing activities of the NSC “Institute of Viticulture and Winemaking named after V.E. Tairov. The effectiveness of the directions for improving the marketing activities of the NSC "Institute of Viticulture and Winemaking named after V. E. Tairov" has been calculated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Mozhin.pd
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Можин А.pdf169,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.