Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОладенко, Є.І.-
dc.date.accessioned2022-08-11T10:55:11Z-
dc.date.available2022-08-11T10:55:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОладенко, Єлизавета Iгорiвна Удосконалення маркетингової дiяльностi ФОП "Анiчкiн Володимир Валерiйович" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Єлизавета Iгорiвна Оладенко ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Рулинська . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Oladenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначено роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних підприємств, надано характеристику основних підходів до управління ефективністю маркетингової діяльності підприємства охарактеризовано значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах Розглянуто організаційно-економічну характеристику ФОП «Анічкін Володимир Валерійович»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ФОП «Анічкін Володимир Валерійович» Надано пропозиції з покращення комунікативної політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович» у віртуальному середовищі; розроблено рекомендації щодо активізації збутової політики ФОП «Анічкін Володимир Валерійович».en_US
dc.description.abstractThe paper defines the role of marketing activities in the functioning of domestic enterprises, provides a description of the main approaches to managing the effectiveness of marketing activities of the enterprise, describes the importance of marketing for the enterprise in market conditions The author provided organizational and economic characteristics of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich" ;; analyzed the marketing environment of the enterprise; researched the marketing complex of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich" The qualification work provides proposals for improving the communication policy of ARMAR LLC in a virtual environment; developed recommendations for intensifying the sales policy of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговий розвиток торговопосередницького підприємстваen_US
dc.subjectудосконалення маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectшляхи економічного обґрунтування запропонованих заходівen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectenterprise competitivenessen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing development of trade and intermediary enterprisesen_US
dc.subjectimprovement of marketing activityen_US
dc.subjectways of economic substantiation of proposed measuresen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності ФОП «Анічкін Володимир Валерійович"en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of FOP "Anichkin Vladimir Valerievich"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат PDF.pdf201,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.