Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485
Назва: Кейс-метод і особливості його застосування при підготовці фахівців у ВНЗ
Інші назви: Кейс-метод и особенности его применения при подготовке специалистов в ВУЗ
The case method and the features of its application in preparing the specialists in the higher education system
Автори: Орлик, О.В.
Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Кейс-метод і особливості його застосування при підготовці фахівців у ВНЗ / О. В. Орлик // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: зб. наук. праць. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2012. - Вип. VII. – С. 128-135.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавничий відділ НМетАУ
Ключові слова: кейс-метод
види кейсів
етапи створення кейсів
фази роботи над кейсами
кейс-метод
виды кейсов
этапы создания кейсов
фазы работы на кейсами
case method
the types of cases
the steps for creating cases
the phases of work on cases
Короткий огляд (реферат): В статті відмічається, що мета навчання у ВНЗ полягає у підготовці висококваліфікованих фахівців зі знаннями, уміннями й навичками, які забезпечать їм конкурентоспроможність на ринку праці. Знань стало так багато, а професійні навички стали настільки різноманітними, що їх неможливо передати в повному обсязі в межах традиційних методів. У зв’язку з цим автором статті розглядаються особливості застосування у системі вищої освіти кейс-методу або методу ситуаційного навчання.
В статье отмечается, что цель обучения в ВУЗе заключается в подготовке высококвалифицированных специалистов со знаниями, умениями и навыками, которые обеспечат им конкурентоспособность на рынке труда. Знаний стало так много, а профессиональные навыки стали настолько разнообразными, что их невозможно передать в полном объеме в пределах традиционных методов. В связи с этим автором статьи рассматриваются особенности применения в системе высшего образования кейс-метода или метода ситуационного обучения.
The article notes that the purpose of learning in higher education system is to prepare qualified professionals with the knowledge, skills and abilities that allow them to compete in the labor market. Knowledge has become so much, and skills have become so diverse that it is impossible to convey them fully within traditional methods. In this regard, the author of the article discusses the features of application the case-method, or situational training, in the higher education system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.