Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14858
Назва: Стратегічний аналіз середовища підприємств готельної галузі
Інші назви: Strategic analysis of the environment of hotel enterprises
Автори: Хетагурова, Д.О.
Балабаш, О.С.
Khetagurova, D.
Balabash, O.
Бібліографічний опис: Хетагурова Д. О. Стратегічний аналіз середовища підприємств готельної галузі / Д. О. Хетагурова, О. С. Балабаш // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – № 1 - 2 (290 - 291). – С. 95 - 101.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-1-2-290-291-95-101
Ключові слова: туризм
готельна галузь
зовнішнє середовище готельних підприємств
фактори зовнішнього середовища
пандемія COVID-19
SWOT- аналіз
PEST- аналіз
методика TEMPLES
tourism
hotel industry
the external environment of hotel enterprises
environmental factors
COVID-19 pandemic
SWOT-analysis
PEST-analysis
TEMPLES method
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто динаміку скорочення числа подорожуючих туристів, зменшення внеску світового ВВП від туризму, скорочення робочих місць через закриття та зменшення кількості колективних засобів розміщення через прояви коронавірусу. Розглянуті переваги аналізу макросередовища готельної галузі. Виділені та розглянуті відмінності між відокремленими методами аналізу із врахуванням їх особливостей, задач, визначення переваг та недоліків методів. Розглянуті SWOT- аналіз, PEST- аналіз та методика TEMPLES, за допомогою яких визначені та проаналізовані сильні та слабкі сторони, можливості та загрози зовнішнього середовища в розвитку готельної індустрії. Визначені фактори впливу при аналізі зовнішнього середовища в умовах пандемії COVID-19; розроблено практичні рекомендації за результатами проведеного аналізу.
The article considers the dynamics of reducing the number of traveling tourists, reducing the contribution of world GDP from tourism, reducing jobs due to closure and reducing the number of collective accommodation due to the manifestations of coronavirus. The advantages of the analysis of the macroenvironment of the hotel industry are considered. The differences between the separate methods of analysis are highlighted and considered, taking into account their features, tasks, determining the advantages and disadvantages of the methods. SWOT-analysis, PEST-analysis and TEMPLES methodology are considered, by means of which the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the external environment in the development of the hotel industry are identified and analyzed. Influencing factors in the analysis of the environment in the context of the COVID-19 coronavirus pandemic have been identified and methods have been identified to avoid epidemiological risks; developed practical recommendations based on the results of the analysis
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14858
Інші ідентифікатори: JEL Classification: F630, F640, O130, Z310, Z320
УДК 338.46/ 338.48/640.1
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 1-2 (290-291)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95-101.pdf591,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.