Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХетагурова, Д.О.-
dc.contributor.authorБалабаш, О.С.-
dc.contributor.authorKhetagurova, D.-
dc.contributor.authorBalabash, O.-
dc.date.accessioned2022-08-17T11:31:06Z-
dc.date.available2022-08-17T11:31:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifierJEL Classification: F630, F640, O130, Z310, Z320-
dc.identifierУДК 338.46/ 338.48/640.1-
dc.identifier.citationХетагурова Д. О. Стратегічний аналіз середовища підприємств готельної галузі / Д. О. Хетагурова, О. С. Балабаш // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – № 1 - 2 (290 - 291). – С. 95 - 101.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14858-
dc.description.abstractУ статті розглянуто динаміку скорочення числа подорожуючих туристів, зменшення внеску світового ВВП від туризму, скорочення робочих місць через закриття та зменшення кількості колективних засобів розміщення через прояви коронавірусу. Розглянуті переваги аналізу макросередовища готельної галузі. Виділені та розглянуті відмінності між відокремленими методами аналізу із врахуванням їх особливостей, задач, визначення переваг та недоліків методів. Розглянуті SWOT- аналіз, PEST- аналіз та методика TEMPLES, за допомогою яких визначені та проаналізовані сильні та слабкі сторони, можливості та загрози зовнішнього середовища в розвитку готельної індустрії. Визначені фактори впливу при аналізі зовнішнього середовища в умовах пандемії COVID-19; розроблено практичні рекомендації за результатами проведеного аналізу.en_US
dc.description.abstractThe article considers the dynamics of reducing the number of traveling tourists, reducing the contribution of world GDP from tourism, reducing jobs due to closure and reducing the number of collective accommodation due to the manifestations of coronavirus. The advantages of the analysis of the macroenvironment of the hotel industry are considered. The differences between the separate methods of analysis are highlighted and considered, taking into account their features, tasks, determining the advantages and disadvantages of the methods. SWOT-analysis, PEST-analysis and TEMPLES methodology are considered, by means of which the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the external environment in the development of the hotel industry are identified and analyzed. Influencing factors in the analysis of the environment in the context of the COVID-19 coronavirus pandemic have been identified and methods have been identified to avoid epidemiological risks; developed practical recommendations based on the results of the analysis-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectготельна галузьen_US
dc.subjectзовнішнє середовище готельних підприємствen_US
dc.subjectфактори зовнішнього середовищаen_US
dc.subjectпандемія COVID-19en_US
dc.subjectSWOT- аналізen_US
dc.subjectPEST- аналізen_US
dc.subjectметодика TEMPLESen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecthotel industryen_US
dc.subjectthe external environment of hotel enterprisesen_US
dc.subjectenvironmental factorsen_US
dc.subjectCOVID-19 pandemicen_US
dc.subjectSWOT-analysisen_US
dc.subjectPEST-analysisen_US
dc.subjectTEMPLES methoden_US
dc.titleСтратегічний аналіз середовища підприємств готельної галузіen_US
dc.title.alternativeStrategic analysis of the environment of hotel enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doiDOI:10.32680/2409-9260-2022-1-2-290-291-95-101-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 1-2 (290-291)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95-101.pdf591,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.