Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14958
Назва: Трансформація маркетингової стратегії банку в умовах цифровізації
Інші назви: Transformation of the bank's marketing strategy in the conditions of digitalization
Автори: Черкасова, М.В.
Cherkasova, M.
Бібліографічний опис: Черкасова М. В. Трансформація маркетингової стратегії банку в умовах цифровізації / М. В. Черкасова // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – № 3-4 (292-293). – С. 61-67.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-3-4-292-293-61-67
Ключові слова: цифровізація
трансформація
цифрова економіка
цифровий маркетинг
стратегія
стратегічне управління
цифровий банкінг
digitalization
transformation
digital economy
digital marketing
strategy
strategic management
digital banking
Короткий огляд (реферат): Метою статті є визначення сутності цифрового маркетингу, як пріоритетної складової стратегічного менеджменту, а також дослідження основних інструментів сучасної стратегії цифрового маркетингу банку. У статті досліджено сутність процесу цифрової трансформації економіки та її вплив на розвиток банківських установ. Розкрито зміст поняття «цифровізація» з різних поглядів науковців. Встановлено, що цифрова трансформація є новим викликом для банківських установ. Визначено роль сучасних інструментів стратегічного управління у забезпеченні ефективності діяльності банківської системи в умовах посилення конкуренції. Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття «цифровий маркетинг». Узагальнено поняття цифрового маркетингу та визначено його роль у забезпеченні ефективного розвитку банківських установ. Визначено основні інструменти цифрового маркетингу. Аргументовано відмінності понять «Інтернет-маркетинг» та «цифровий маркетинг». Розглянуто складові елементи системи стратегії цифрового маркетингу банку та визначено особливості сучасного стратегічного маркетингу банківських установ. Обґрунтовано, що активне впровадження цифрових технологій у діяльність банківських установ є важливим напрямком стратегічного розвитку банку в умовах трансформації ринкової економіки. Запропоновано впровадження сучасних інструментів цифрового маркетингу, які направлені на підвищення рівня взаємодії з аудиторією з метою підвищення їх ефективності у процесі цифровізації банківської системи.
Introduction. The process of digital transformation is important to ensure the competitiveness of the modern banking system. This causes a change in the traditional model of business introduction, economic development and social relations. Digitalization is a new challenge for modern banking institutions. That is why one of the main tasks today is to find modern marketing tools and form an effective digital marketing strategy to ensure a stable competitive position of banking institutions in Ukraine.Purpose. The purpose of the study is to determine the essence of digital marketing as a priority component of strategic management, as well as to study the main tools of modern digital marketing strategy of the bank. Research results. The article examines the essence of the process of digital transformation of the economy and its impact on the development of banking institutions. The meaning of the concept of "digitalization" from different points of view of scientists is revealed. The digital transformation has been identified as a new challenge for banking institutions. The role of modern tools of strategic management in ensuring the efficiency of the banking system in conditions of increased competition is determined. Theoretical approaches to the definition of "digital marketing" are analyzed. The concept of digital marketing is generalized and its role in ensuring the effective development of banking institutions is defined. The main tools of digital marketing are identified. The differences between the concepts of "Internet marketing" and "digital marketing" are argued. The constituent elements of the bank's digital marketing strategy system are considered and the peculiarities of modern strategic marketing of banking institutions are determined. Conclusions. It is substantiated that the active introduction of digital technologies in the activities of banking institutions is an important area of strategic development of the bank in the transformation of a market economy. The introduction of modern digital marketing tools is proposed, which are aimed at increasing the level of interaction with the audience in order to increase their efficiency in the process of digitalization of the banking system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14958
Інші ідентифікатори: УДК 336.71:658.8
JEL Classification: G210, L100, M310
Розташовується у зібраннях:№ 3-4 (292-293)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61-67.pdf489,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.