Маркетингова товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в сучасних умовах економічного розвитку
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад» на ринку телекомунікаційного устаткування і систем, приладів і автоматизованих систем урахування електроенергії, систем електронних платежів з використанням smart-карт і товарів народного споживання.
В роботі розглядаються: сутність маркетингової товарної політики. Товар в маркетинговій товарній політиці. Управління товаром в маркетинговій товарній політиці.
Проаналізована господарська діяльність підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Досліджено маркетингое середовище і комплексу маркетингу ТОВ «Телекарт-Прилад». Проаналізовано сучасний стан маркетингової товарної політики ТОВ «Телекарт-Прилад».
Запропоновано творення бренду для товарної групи «Прилади обліку» ТОВ «Телекарт-Прилад». Введення нового товару в товарний асортимент ТОВ «Телекарт-Прилад».
The qualifying work consists of three chapters. Object of study - The object of study is the activity of Telecard-Pribor LLC in the market of telecommunication equipment and systems, devices and automated electricity metering systems, electronic payment systems using smart cards and consumer goods. The paper considers: the essence of the advertising product policy. Product in the marketing product policy. Product management in marketing product policy. The economic activity of the enterprise LLC "Telekart-Pribor" is analyzed. The marketing environment and the marketing complex of Telekart-Pribor LLC were studied. The state of the marketing product policy of Telekart-Pribor LLC is analyzed. It is proposed to create a brand for the product group "Metering devices" LLC "Telekart-Pribor". Introduction of a new product to the product range of Telekart-Pribor LLC.
The qualifying work consists of three chapters. Object of study - The object of study is the activity of Telecard-Pribor LLC in the market of telecommunication equipment and systems, devices and automated electricity metering systems, electronic payment systems using smart cards and consumer goods. The paper considers: the essence of the advertising product policy. Product in the marketing product policy. Product management in marketing product policy. The economic activity of the enterprise LLC "Telekart-Pribor" is analyzed. The marketing environment and the marketing complex of Telekart-Pribor LLC were studied. The state of the marketing product policy of Telekart-Pribor LLC is analyzed. It is proposed to create a brand for the product group "Metering devices" LLC "Telekart-Pribor". Introduction of a new product to the product range of Telekart-Pribor LLC.
Опис
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
Ключові слова
маркетинг, маркетингова товарна політика, PEST аналіз, SWOT аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, бренд, товарний асортимент, економічна ефективність, 075 маркетинг, marketing, marketing product policy, PEST analysis, SWOT analysis, correlation-regression analysis, brand, product range, economic efficiency
Бібліографічний опис
Маркетингова товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в сучасних умовах економiчного розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Петрiвна Сакали ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 112 с.