Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15203
Назва: Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств
Інші назви: Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємств
Автори: Ференц, А.В.
Бібліографічний опис: Шляхи удосконалення маркетингової полiтики туристичних пiдприємств : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Вiталiївна Ференц ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький .- Одеса: ОНЕУ, 2022.- 75 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг у туристичному бізнесі
система маркетингових комунікацій
медіаплан
ефективність управління маркетинговою політикою цін
242 туризм
advertising in tourism business
system of marketing communications
media plan
the effectiveness of marketing policy pricing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти планування маркетингової діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль маркетингу як ключового елементу системи комунікацій туристичних підприємств. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Фантазія Тревел» за 2019-2021 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності агентства. Запропоновано шляхи впровадження маркетингових інновацій агенції із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового телебачення.
The work deals with the theoretical aspects of the planning of the marketing activities of tourism enterprises. The role of advertising, as a key element of the marketing communications system of tourist enterprises is highlighted. Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «Fantasy Travel” for 2019-2021. Provisions were made for increasing the effectiveness of the agency’s advertising activity. The ways of introduction of marketing innovations of agency with use of resources of the Internet and elements of digital television are offered.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Ferents.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Ференцpdf.pdf662,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.