Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15284
Title: Управління іміджем підприємства як складової конкурентоспроможності аграрного підприємства
Other Titles: Enterprise image management as a component of competitiveness of an agricultular enetrprise
Authors: Коршункова, Е.І.
Citation: Управлiння iмiджем пiдприємства як складовою конкурентоспроможностi аграрного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Елла Iванiвна Коршункова ; наук. кер. Iнна Дмитрiївна Гречкосiй . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 71 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: імідж
показник
метод оцінки
конкурентоспроможність
управління
підприємство
073 менеджмент
image
indicator
evaluation method
competitiveness
management
enterprise
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем підприємства» розглянуто сутність іміджу підприємства, види іміджу, фактори, які обумовлюють конкурентоспроможній розвиток підприємства. Проаналізовано модель формалізованої оцінки іміджу організації, яка поєднує елементи іміджу, що підлягають оцінці, їх оціночні параметри, вагомості окремих елементів та складові іміджу. Запропоновано матрицю, оцінки та приведення у відповідність рівнів іміджу та конкурентоспроможності, яка надає можливість всебічно проаналізувати вплив іміджу на діяльність підприємства та гармонізувати їхній взаємовплив, цілеспрямовано управляти іміджем з позицій забезпечення конкурентоспроможності. Обґрунтовані етапи процесу підтримки позитивного іміджу підприємств в контексті забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємств.
The work deals with the theoretical aspects of enterprise image management "considers the essence of the enterprise image, types of image, factors that determine the competitive development of the enterprise. Author analysis the model of formalized image assessment of the organization, which combines the elements of the image to be evaluated, their evaluation parameters, the weight of individual elements and components of the image. A matrix, evaluation and adjustment of the levels of image and competitiveness are proposed, which provides an opportunity to comprehensively analyze the impact of image on the enterprise and harmonize their interaction, purposefully manage the image from the standpoint of competitiveness. The stages of the process of maintaining a positive image of enterprises in the context of increasing the competitiveness of enterprises are substantiated.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Korshunkova.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат бакалаврської Коршункова.pdf262,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.