Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15370
Назва: Використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами
Інші назви: The use of digital marketing elements in the relationship between banks and clients
Автори: Асеєв, О.Г.
Коваленко, В.В.
Aseiev, O.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Асеєв О.Г. Використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами / О.Г. Асеєв, В.В. Коваленко // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 216-219 C.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: цифровий маркетинг
інновації
банкінг
клієнтоорієнтований підхід
digital marketing
innovations
banking
client-oriented approach
Короткий огляд (реферат): Тези присвячено питанням формування науково-методичних підходів до використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами. Проаналізовано вплив цифрового маркетингу на конкурентну позицію банків.
Theses are devoted to the formation of scientific and methodological approaches to the use of digital marketing elements in the relationship between banks and clients. The influence of digital marketing on the competitive position of banks is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15370
Інші ідентифікатори: JEL Classification: M31, Z33, G21
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
216-219.pdf469,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.