Використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Тези присвячено питанням формування науково-методичних підходів до використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами. Проаналізовано вплив цифрового маркетингу на конкурентну позицію банків.
Theses are devoted to the formation of scientific and methodological approaches to the use of digital marketing elements in the relationship between banks and clients. The influence of digital marketing on the competitive position of banks is analyzed.

Опис

Бібліографічний опис

Асеєв О.Г. Використання елементів цифрового маркетингу у взаємовідносинах банків з клієнтами / О.Г. Асеєв, В.В. Коваленко // Економіка, фінанси, банківська справа та освіта: сучасні виклики та інновації: зб. Матеріалів VIІ Міжн. Наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 29-27 травня 2022 р.) / Одеський нац. Економ. Ун-т. – Одеса: ОНЕУ, 2022. – 216-219 C.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються