Розробка стратегії розвитку підприємства громадського харчування на засадах TQM
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі визначаються теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємства.
Проаналізовано ринок громадського харчування України та встановлено найбільш впливові фактори зовнішнього середовища.
Проаналізовано конкурентну позицію кав’ярні «У Карася» та запропоновано заходи з реалізації стратегії розвитку.
Thesis consists of three chapters. Object of study is café “U Karasya”, a public catering enterprise. The paper considers the theoretical aspects of company’s development strategy's formation. The Ukrainian market of public catering is analysed. The most influential environmental factors are determined. The competitive position of café “U Karasya” is analysed and measures on realization of development strategy are offered.
Thesis consists of three chapters. Object of study is café “U Karasya”, a public catering enterprise. The paper considers the theoretical aspects of company’s development strategy's formation. The Ukrainian market of public catering is analysed. The most influential environmental factors are determined. The competitive position of café “U Karasya” is analysed and measures on realization of development strategy are offered.
Опис
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
Ключові слова
Бібліографічний опис
Розробка стратегiї розвитку пiдприємства громадського харчування на засадах TQM : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Олександра Олександрiвна Мiнчева ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 80 с.