Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКопач, О.С.-
dc.date.accessioned2023-02-14T11:05:24Z-
dc.date.available2023-02-14T11:05:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУдосконалення управлiння маркетинговою дiяльнiстю на пiдприємствi готельного бiзнесу (на прикладi готелю "Калiфорнiя") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа" за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння готельним та ресторанним бiзнесом" / Ольга Сергiївна Копач ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов . - Одеса : ОНЕУ, 2022. - 82 с.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kopach2022.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються особливості управління маркетингом у готельному бізнесі, наукові підходи щодо формування маркетингових стратегій в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Каліфорнія», досліджено стан конкурентного середовища готелю, наведено динаміку показників розвитку підприємства; запропоновано заходи щодо формування системи лояльності у готелі. Надано рекомендації щодо удосконалення управління маркетинговою діяльністю у готелі «Каліфорнія». Запропоновано заходи щодо впровадження автоматичної системи обліку робочого часу і оцінки ефективності роботи співробітників, програми лояльності споживачів готельних послуг. Проведено прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на впровадження програмного продукту в службі прийому та розміщення готелю.en_US
dc.description.abstractNational University of Economics. – Odesa, 2022. The work examines the peculiarities of marketing management in the hotel business, scientific approaches to the formation of marketing strategies in the hotel industry. An analysis of the economic activity and organizational structure of the "California" hotel was carried out, the state of the hotel's competitive environment was investigated, the dynamics of the company's development indicators were given; proposed measures to formulate a loyalty system in the hotel. Recommendations have been made regarding the implementation of monitoring of the working hours of the reception staff at the Hotel "California". The introduction of an automatic system of accounting for working hours and evaluation of the efficiency of employees' work at the computer is aimed at increasing the level of loyalty of the reception staff. A forecast calculation of the economic efficiency of the costs of its implementation was carried out.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectмоніторинг робочого часуen_US
dc.subject292 міжнародні економічні відносиниen_US
dc.subjecthotel enterpriseen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.subjectworking time monitoringen_US
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємстві готельного бізнесу (на прикладі готелю «Каліфорнія»)en_US
dc.title.alternativeImproving the management of marketing activities at a hotel business enterprise on the example of the California hotelen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Копач Ольга.pdf533,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.