Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1557
Назва: Організація підприємницької діяльності в агротуризмі
Інші назви: Организация предпринимательской деятельности в агротуризме
Organization business agritourism
Автори: Нездоймінов, С.Г.
Герасименко, В.Г.
Нездойминов, С.Г.
Герасименко, В.Г.
Nezdoyminov, S.
Gerasimenko, V.
Бібліографічний опис: Нездоймінов С. Г. Організація підприємницької діяльності в агротуризмі: навч. посібник / С. Г. Нездоймінов, В. Г. Герасименко. – Одеса: Пальміра, 2011. – 176 с.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Пальміра
Ключові слова: агротуризм
туризм та рекреація
управління розвитком підприємництва в агротуризмі
регіон
сталий розвиток
агротуризм
туризм и рекреация
управление развитием предпринимательства в агротуризме
регион
устойчивое развитие
agritourism
tourism and recreation
managing business development in agro-tourism
region
sustainable development
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розглядаються методологічні та практичні підходи щодо проблем організації підприємницької діяльності в аграрному туризмі в умовах трансформації економіки України. Викладено основи підприємницької концепції, запропоновані авторські підходи до визначення суті аграрного туризму як виду підприємницької діяльності, розглянуто методи оцінки туристичної привабливості агрорекреаційних територій щодо організації підприємництва. Узагальнено форми і механізми кластеризації підприємців аграрного туризму. Розраховано на широке коло читачів – студентів та викладачів вищих навчальних закладів, підприємців туристичного бізнесу, наукових працівників.
В учебном пособии рассматриваются методологические и практические подходы к проблем организации предпринимательской деятельности в аграрном туризме в условиях трансформации экономики Украины. Изложены основы предпринимательской концепции, предложенны авторские подходы к определению сущности аграрного туризма как вида предпринимательской деятельности, рассмотрены методы оценки туристической привлекательности агрорекреацийного территорий для организации предпринимательства. Обобщенные формы и механизмы кластеризации предпринимателей аграрного туризма. Рассчитано на широкий круг читателей - студентов и преподавателей высших учебных заведений, предпринимателей туристического бизнеса, научных работников.
The tutorial discusses the methodological and practical approaches to the problems of business organization in the agricultural tourism in the transformation of the economy of Ukraine. The fundamentals of the business concept, the proposal copyrights approaches to the definition of agricultural tourism as a form of entrepreneurial activity, consider estimation methods agrorekreatsiynogo tourist attraction areas for business organizations. Generalized forms and mechanisms of clustering of agricultural tourism entrepreneurs. Designed for a wide range of readers - students and academics, entrepreneurs tourism business researchers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1557
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація підприємницької діяльності в агротуризмі.pdf2,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.