Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15609
Назва: Evolution and development of methodological approaches for personnel management in Chinese educational institutions
Інші назви: Еволюція та розвиток методичних підходів до управління персоналом у навчальних закладах Китаю
Автори: Xia Yuanyuan
Ся Юаньюань
Бібліографічний опис: Yuanyuan Xia Evolution and development of methodological approaches for personnel management in chinese educational institutions / Xia Yuanyuan // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 8 (297). – С. 7–16.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID: 0000-0002-4614-4961
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-8-297-7-16
Ключові слова: personnel management
methodical approaches
policy analysis
education reform
управління персоналом
методичні підходи
аналіз політики
реформування освіти
Короткий огляд (реферат): With the development of economy and society, the process of education system reform is deepening, which bring new requirements for the personnel reform of educational institutions. It is necessary to innovate personnel management methods to break down various obstacles that restrict the development of education. Previous studies on personnel management methods in educational institutions mainly focused on individual methods of personnel management or on a certain educational level, and lacked systematic analysis of personnel management methods in educational institutions at all levels. To make up for this gap, this study systematically reviews the evolution of policies related to personnel management methods in Chinese educational institutions, comprehensively analyzes the application of personnel management methods in the personnel management process, thereby discusses the application of personnel management methods in practice. Personnel management in Chinese educational institutions has unique characteristics. The identity of the personnel under management is similar to that of a state official. Also, the personnel management of educational institutions mainly follows the relevant personnel management system of state institutions, and the corresponding personnel management method also needs to be based on the guiding regulations and opinions of the state. Therefore, the analysis of personnel management methods in educational institutions needs to be based on a comprehensive review of the systems and policies related to national personnel management. The content of personnel management in educational institutions mainly involves selection and recruitment, training and professional development, as well as evaluation and remuneration. In the selection and recruitment stage, the state has set up a series of systems at the organizational level around teachers' career progression, including teachers' qualification system, employment system and job appointment system. This means top-level design for teacher professional development. Regarding training and professional development, the state's system and specific training arrangements on pre-service training and in-service training ensure the process of teachers performing their educational and teaching duties, that is, the development process of teacher professionalization, education professionalization, and spiritual professionalization. Regarding evaluation and remuneration, it mainly involves the evaluation and motivation of teaching staff. A scientific and reasonable evaluation mechanism helps faculty and staff to fulfill their job responsibilities with guaranteed quality and quantity. Similarly, the overall arrangement of performancebased wages can effectively motivate faculty members to devote themselves to their core work, such as education and teaching, scientific research and social services. Commonly used personnel management methods in educational institutions include organizational methods, economic methods, and psychosocial methods. These methods are generally used comprehensively in the specific practice of personnel management, such as in the process of high-level talent recruitment, the promotion of the system of specified number of personnel, and practice of principal/teacher rotation communication. It enables organizational goals to be successfully achieved under the combined action of top-down administration and bottom-up conscious participation. Our findings could help faculty managers and researchers understand a systematic approach to personnel management and provide references for the management practices.
Метою цієї статті є дослідити процес реформування системи освіти, що висуває нові вимоги до кадрового реформування навчальних закладів Китаю. Необхідно інновувати методи управління персоналом, щоб подолати різно- манітні перешкоди, які стримують розвиток освіти. Попередні дослідження методів управління персоналом у навчаль- них закладах зосереджувалися переважно на окремих методах управління персоналом або на певному освітньому рівні, і були відсутні системний аналіз методів управління персоналом у навчальних закладах усіх рівнів. Управління персоналом у китайських навчальних закладах має унікальні особливості. Особистість керованого персоналу подібна до особи дер- жавного службовця. Крім того, управління персоналом закладів освіти в основному дотримується відповідної систе- ми управління персоналом державних установ, а відповідний метод управління персоналом також має базуватися на керівних нормативних актах та висновках держави. Таким чином, аналіз методів управління персоналом у навчальних закладах має ґрунтуватися на комплексному огляді систем і політики, пов’язаних з національним управлінням персоналом. В цій статті визначено зміст управління персоналом в освітніх установах в основному передбачає відбір і найм, навчання і підвищення кваліфікації, а також оцінку й винагороду. На етапі відбору та найму держава встановила низку систем на організаційному рівні щодо кар’єрного зростання вчителів, включаючи систему кваліфікації вчителів, систему працев- лаштування та систему призначення на роботу. Це означає дизайн найвищого рівня для професійного розвитку вчителів. Що стосується навчання та професійного розвитку, то державна система та спеціальні навчальні заходи з дослуж- бової підготовки та підвищення кваліфікації забезпечують процес виконання вчителями своїх виховних та педагогічних обов’язків, тобто процес розвитку професіоналізації вчителя, професіоналізації освіти та духовного розвитку. професіо- налізація. Що стосується оцінювання та винагороди, то це в основному передбачає оцінку та мотивацію педагогічного персоналу. Науковий і розумний механізм оцінювання допомагає викладачам і співробітникам виконувати свої посадові обов'язки з гарантованою якістю та кількістю. Подібним чином загальна система оплати праці на основі продуктив- ності може ефективно мотивувати викладачів присвятити себе своїй основній роботі, такій як освіта та викладання, наукові дослідження та соціальні послуги. До загальновживаних методів управління персоналом у навчальних закладах відносяться організаційні методи, еко- номічні методи та психосоціальні методи. Ці методи, як правило, комплексно використовуються в конкретній практиці управління персоналом, наприклад, у процесі набору талантів високого рівня, просування системи визначеної кількості персоналу та практики ротації директора/вчителя. Це дає змогу успішно досягати організаційних цілей за допомогою комбінованих дій адміністрування зверху вниз і свідомої участі знизу вгору. Наші висновки можуть допомогти керівникам факультетів і дослідникам зрозуміти системний підхід до управління персоналом і надати посилання на методи управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15609
Інші ідентифікатори: УДК 37. 378
JEL Classification: O100, Q 150
Розташовується у зібраннях:№ 8 (297)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7-16.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.