Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564
Назва: Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону
Інші назви: Научно-методологические основы формирования стратегии конкурентоспособности гостиничных предприятий региона
The scientific and methodological basis for the formation competitiveness strategy in hotel companies in the region
Автори: Нездоймінов, С.Г.
Нездойминов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Бібліографічний опис: Нездоймінов С. Г. Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону / С. Г. Нездоймінов, І. М. Дишловий // Бізнес інформ. – 2011. - №6. – С. 145-149.
Дата публікації: 2011
Видавництво: ВД «ІНЖЕК»
Ключові слова: регіональна економіка
готельне господарство
стратегія конкурентоспроможності
регіон
управління розвитком готельних підприємств
региональная экономика
гостиничное хозяйство
стратегия конкурентоспособности
регион
управления развитием гостиничных предприятий
regional economics
hospitality
competitiveness strategy
region
managing the development of hotel business
Короткий огляд (реферат): Визначено, що запорукою успішного управління та функціонування на регіональному ринку готельних підприємств є формування і реалізація конкурентної стратегії, що базується на наявності в них конкурентних переваг.
Определено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ.
Determined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.