Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВД «ІНЖЕК»
Анотація
Визначено, що запорукою успішного управління та функціонування на регіональному ринку готельних підприємств є формування і реалізація конкурентної стратегії, що базується на наявності в них конкурентних переваг.
Определено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ.
Determined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages.
Определено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ.
Determined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages.
Опис
Ключові слова
регіональна економіка, готельне господарство, стратегія конкурентоспроможності, регіон, управління розвитком готельних підприємств, региональная экономика, гостиничное хозяйство, стратегия конкурентоспособности, регион, управления развитием гостиничных предприятий, regional economics, hospitality, competitiveness strategy, region, managing the development of hotel business
Бібліографічний опис
Нездоймінов С. Г. Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону / С. Г. Нездоймінов, І. М. Дишловий // Бізнес інформ. – 2011. - №6. – С. 145-149.