Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону

Анотація

Визначено, що запорукою успішного управління та функціонування на регіональному ринку готельних підприємств є формування і реалізація конкурентної стратегії, що базується на наявності в них конкурентних переваг.
Определено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ.
Determined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages.

Опис

Бібліографічний опис

Нездоймінов С. Г. Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону / С. Г. Нездоймінов, І. М. Дишловий // Бізнес інформ. – 2011. - №6. – С. 145-149.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються