Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564
Title: Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону
Other Titles: Научно-методологические основы формирования стратегии конкурентоспособности гостиничных предприятий региона
The scientific and methodological basis for the formation competitiveness strategy in hotel companies in the region
Authors: Нездоймінов, С.Г.
Нездойминов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Citation: Нездоймінов С. Г. Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону / С. Г. Нездоймінов, І. М. Дишловий // Бізнес інформ. – 2011. - №6. – С. 145-149.
Issue Date: 2011
Publisher: ВД «ІНЖЕК»
Keywords: регіональна економіка
готельне господарство
стратегія конкурентоспроможності
регіон
управління розвитком готельних підприємств
региональная экономика
гостиничное хозяйство
стратегия конкурентоспособности
регион
управления развитием гостиничных предприятий
regional economics
hospitality
competitiveness strategy
region
managing the development of hotel business
Abstract: Визначено, що запорукою успішного управління та функціонування на регіональному ринку готельних підприємств є формування і реалізація конкурентної стратегії, що базується на наявності в них конкурентних переваг.
Определено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ.
Determined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.