Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorНездойминов, С.Г.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.date.accessioned2014-05-23T13:22:21Z-
dc.date.available2014-05-23T13:22:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНездоймінов С. Г. Науково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіону / С. Г. Нездоймінов, І. М. Дишловий // Бізнес інформ. – 2011. - №6. – С. 145-149.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1564-
dc.description.abstractВизначено, що запорукою успішного управління та функціонування на регіональному ринку готельних підприємств є формування і реалізація конкурентної стратегії, що базується на наявності в них конкурентних переваг.ru_RU
dc.description.abstractОпределено, что залогом успешного управления и функционирования на региональном рынке гостиничных предприятий является формирование и реализация конкурентной стратегии, основанной на наличии в них конкурентных преимуществ.-
dc.description.abstractDetermined that the key to successful management and operation of the regional market of hotel enterprises is the formation and implementation of competitive strategy based on the presence of these competitive advantages.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВД «ІНЖЕК»ru_RU
dc.subjectрегіональна економікаru_RU
dc.subjectготельне господарствоru_RU
dc.subjectстратегія конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectрегіонru_RU
dc.subjectуправління розвитком готельних підприємствru_RU
dc.subjectрегиональная экономикаru_RU
dc.subjectгостиничное хозяйствоru_RU
dc.subjectстратегия конкурентоспособностиru_RU
dc.subjectрегионru_RU
dc.subjectуправления развитием гостиничных предприятийru_RU
dc.subjectregional economicsru_RU
dc.subjecthospitalityru_RU
dc.subjectcompetitiveness strategyru_RU
dc.subjectregionru_RU
dc.subjectmanaging the development of hotel businessru_RU
dc.titleНауково-методологічні засади формування стратегії конкурентоспроможності готельних підприємств регіонуru_RU
dc.title.alternativeНаучно-методологические основы формирования стратегии конкурентоспособности гостиничных предприятий регионаru_RU
dc.title.alternativeThe scientific and methodological basis for the formation competitiveness strategy in hotel companies in the regionru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.