Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1573
Назва: Підприємницький вектор розвитку регіонального туризму
Інші назви: Предпринимательский вектор развития регионального туризма
Entrepreneurial vector of regional tourism
Автори: Нездоймінов, С.Г.
Нездойминов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
Бібліографічний опис: Нездоймінов С. Г. Підприємницький вектор розвитку регіонального туризму: монографія / С. Г. Нездоймінов. – Одеса: Пальміра, 2011. – 344 с.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Пальміра
Ключові слова: регіональна економіка
підприємництво
регіональний туризм
управління розвитком туризму
регіон
міжнародна інтеграція
региональная экономика
предпринимательство
региональный туризм
управление развитием туризма
регион
международная интеграция
regional еconomy
entrepreneurship
regional tourism management
tourism development
region
international integration
Короткий огляд (реферат): У монографії розглядаються методологічні та практичні підходи щодо проблем розвитку регіонального туризму в умовах трансформації економіки України. Викладено основи формування підприємницької концепції підприємств регіонального туризму, запропоновано авторські підходи щодо визначення сутті підприємницької діяльності в сфері рекреації та туризму, розглянути методи оцінки привабливості територій регіону щодо розвитку туристичного бізнесу. Узагальнено територіальні моделі кластеризації аграрного туризму, запропоновано організаційно-економічні заходи щодо впровадження кластерної стратегії розвитку підприємницької діяльності в сфері регіонального туризму. Розраховано на широке коло читачів – державних службовців, підприємців туристичного бізнесу, наукових працівників, викладачів, аспірантів і студентів вищих учбових закладів.
В монографии рассматриваются методологические и практические подходы к проблемам развития регионального туризма в условиях трансформации экономики Украины. Изложены основы формирования предпринимательской концепции предпри-ятий регионального туризма, предложены авторские подходы к определению сущности предпринимательской деятельности в сфере рекреации и туризма, рассмотрены методы оценки привлекательности территорий региона для развития туристического бизнеса. Обобщены территориальные модели кластеризации аграрного туризма, предложены организационно-экономические меры по внедрению кластерной стратегии развития предпринимательской деятельности в сфере регионального туризма. Рассчитано на широкий круг читателей – государственных служащих, предпринимателей туристического бизнеса, научных работников, преподавателей, аспирантов и студентов высших учебных заведений.
The monograph is devoted to methodological and practical approaches to issues of regional tourism development in the transformation of the economy of Ukraine. The fundamentals of developing a business concept enterprises of regional tourism, the author's approach to the definition of entrepreneurship in tourism and recreation, the methods measure the attractiveness of areas in the region for the development of tourist business. Summarized territorial clustering model of agricultural tourism, proposed organizational and economic measures for the implementation of cluster development strategy entrepreneurship in regional tourism. Designed for a wide range of readers - civil servants, tourism business entrepreneurs, researchers, teachers, graduate students and university students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1573
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підприємницький вектор розвитку регіонального туризму.pdf11,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.