Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1576
Назва: Общество потребления в эпоху глобализации: социально-политические аспекты
Інші назви: Суспільство споживання в епоху глобалізації: соціально-політичні аспект
Consumer society in the globalization age: social and political aspects
Автори: Стрижова, И.А.
Стрижова, І.А.
Strizhova, I.
Бібліографічний опис: Стрижова И. А. Общество потребления в эпоху глобализации: социально-политические аспекты: монография / И. А. Стрижова, А. В. Музыченко, Н. С. Назарова. – Одесса: Южноукраинский национальный педагогический университет им. К. Д. Ушинского, 2014. – 200 с.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Южноукраинский национальный педагогический университет им. К. Д. Ушинского
Ключові слова: глобализация
общество потребления
цивилизация
ювенальная юстиция
гомосексуализм
идентичность
семья
культура
религия
глобалізація
суспільство споживання
цивілізація
ідентичність
сім'я
культура
релігія
globalization
consumption society
civilization
identity
family
culture
religion
values
Короткий огляд (реферат): Общество потребления и консюмеризм как объекты научного познания постоянно пребывают в круге актуальных проблем социально-политических исследований. Особо остро необходимость их изучения стала в последнее время в странах постсоветского пространства, где эти идеи получают все большее распространение. Опыт зарубежных стран, прежде всего США и стран ЕС, доказывает всю пагубность консюмеризма для традиционных институтов семьи, государства, религии и т.д. Имея примеры таких негативных последствий, авторы работы показывают возможные перспективы распространения этих идей в нашем обществе, а также вклад государства, общественных и частных организаций, самого человека в дело их укрепления в сознании людей.
Суспільство споживання і консюмеризм як об'єкти наукового пізнання постійно перебувають у колі актуальних проблем соціально-політичних досліджень. Особливо гостро необхідність їх вивчення стала останнім часом в країнах пострадянського простору, де ці ідеї отримують більшого поширення. Досвід зарубіжних країн, насамперед США та країн ЄС, доводить всю згубність консюмеризму для традиційних інститутів сім'ї, держави, релігії тощо. Маючи приклади таких негативних наслідків, автори роботи показують можливі перспективи поширення цих ідей у нашому суспільстві, а також внесок держави, громадських та приватних організацій, самої людини у справу їх зміцнення в свідомості людей.
As objects of scientific cognition consumer society and consumerism are permanently within burning issues of social and political researches. Recently a special urgent need of their studying has been noted in countries of post-Soviet area where these areas are gaining more and more propagation. Experience of foreign countries, first of all USA and EU countries, proves malignancy of consumerism for traditional concepts of family, state, religion, etc. Having examples of such adverse effects, authors of the work show possible prospects of propagation of these ideas in our society, and a contribution of the state, public and private organizations, the man himself to the cause of their consolidation in consciousness of people.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1576
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.