Конференції здобувачів вищої освіти : [260] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 260
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2024Конкурентоспроможність підприємства в умовах війниШахкян, А.Р.; Сало, Я.В.; Shahkyan, A.; Salo, Ya.
2024Особливості маркетингової товарної політики підприємства на сучасному етапіШахкян, А.Р.; Сало, Я.В.; Shahkyan, A.; Salo, Ya.
2024Креативний маркетинг. Про креатив і не тількиЧумаченко, А.П.; Новак, Г.В.; Chumachenko, A.; Novak, H.
2024Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівЧечельницький, О.І.; Новак, Г.В.; Chechelnytskyi, O.; Novak, H.
2024Державне регулювання цінЧерепенко, Л.А.; Кочевой, М.М.; Cherepenko, L.; Kochevoy, M.
2024Виставки як ефективний інструмент маркетингових комунікаційХачірова, Ю.; Новак, Г.В.; Khachirova, Y.; Novak, H.
2024Паблік рилейшнс (PR) як механізм маркетингуФілозова, А.О.; Новак, Г.В.; Filozova, A.; Novak, H.
2024Адаптація ціноутворення в бізнесі під час кризФараонов, Є.Р.; Кочевой, М.М.; Faraonov, E.; Kochevoy, M.
2024Дигіталізація енергомереж: Smart Grid vs AIДегтярьова, О.О.; Куклінова, Т.В.; Ріхтер, М.; Degtiareva, О.; Kuklinova, Т.
2024Адаптація ціноутворення в бізнесі під час кризФараонов, Є.Р.; Кочевой, М.М.; Faraonov, E.; Kochevoy, M.
2024Роль технологій інтернету речей (IoT) у вдосконаленні ланцюгів поставокФараонов, Є.Р.; Обнявко, О.В.; Faraonov, E.; Obniavko, O.
2024Роль реклами в маркетиговій товарній політиці: інтегровані підходи до просування продуктівФараонов, Є.Р.; Сало, Я.В.; Faraonov, E.; Salo, Ya.
2024Функції, права та обов’язки служби маркетингу на підприємствіТищук, А.С.; Новак, Г.В.; Tyshchuk, A.; Novak, H.
2024Дослідження поведінки українських споживачів в умовах війниТащі, Д.О.; Сало, Я.В.; Taschi, D.; Salo, Ya.
2024Стратегії маркетингового ціноутворення в умовах війниТащі, Д.О.; Кочевой, М.М.; Taschi, D.; Kochevoy, M.
2024Ціноутворення в сфері послугСлівинська, В.; Кочевой, М.М.; Slivinska, V.; Kochevoy, M.
2024Методи маркетингових дослідженьСклярук, Є.Р.; Новак, Г.В.; Sklyaruk E.; Novak, H.
2024Розвиток інфлюенс-маркетингу та його вплив на продажіСемикіна, У.О.; Сало, Я.В.; Semikina, U.; Salo, Ya.
2024Оптимізація ціноутворення в умовах цифровізації економікиСеменчова, А.С.; Кочевой, М.М.; Semenchova, A.; Kochevoy, M.
2024Принципи організації управління маркетингом на підприємствіСауляк, К.А.; Новак, Г.В.; Saulyak, K.; Novak, H.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 260