Конференції здобувачів вищої освіти : [260] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 260
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Конкурентоспроможність підприємства в умовах війниШахкян, А.Р.; Сало, Я.В.; Shahkyan, A.; Salo, Ya.
2024Особливості маркетингової товарної політики підприємства на сучасному етапіШахкян, А.Р.; Сало, Я.В.; Shahkyan, A.; Salo, Ya.
2024Креативний маркетинг. Про креатив і не тількиЧумаченко, А.П.; Новак, Г.В.; Chumachenko, A.; Novak, H.
2024Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівЧечельницький, О.І.; Новак, Г.В.; Chechelnytskyi, O.; Novak, H.
2024Державне регулювання цінЧерепенко, Л.А.; Кочевой, М.М.; Cherepenko, L.; Kochevoy, M.
2024Виставки як ефективний інструмент маркетингових комунікаційХачірова, Ю.; Новак, Г.В.; Khachirova, Y.; Novak, H.
2024Паблік рилейшнс (PR) як механізм маркетингуФілозова, А.О.; Новак, Г.В.; Filozova, A.; Novak, H.
2024Адаптація ціноутворення в бізнесі під час кризФараонов, Є.Р.; Кочевой, М.М.; Faraonov, E.; Kochevoy, M.
2024Дигіталізація енергомереж: Smart Grid vs AIДегтярьова, О.О.; Куклінова, Т.В.; Ріхтер, М.; Degtiareva, О.; Kuklinova, Т.
2024Адаптація ціноутворення в бізнесі під час кризФараонов, Є.Р.; Кочевой, М.М.; Faraonov, E.; Kochevoy, M.
2024Роль технологій інтернету речей (IoT) у вдосконаленні ланцюгів поставокФараонов, Є.Р.; Обнявко, О.В.; Faraonov, E.; Obniavko, O.
2024Роль реклами в маркетиговій товарній політиці: інтегровані підходи до просування продуктівФараонов, Є.Р.; Сало, Я.В.; Faraonov, E.; Salo, Ya.
2024Функції, права та обов’язки служби маркетингу на підприємствіТищук, А.С.; Новак, Г.В.; Tyshchuk, A.; Novak, H.
2024Дослідження поведінки українських споживачів в умовах війниТащі, Д.О.; Сало, Я.В.; Taschi, D.; Salo, Ya.
2024Стратегії маркетингового ціноутворення в умовах війниТащі, Д.О.; Кочевой, М.М.; Taschi, D.; Kochevoy, M.
2024Ціноутворення в сфері послугСлівинська, В.; Кочевой, М.М.; Slivinska, V.; Kochevoy, M.
2024Методи маркетингових дослідженьСклярук, Є.Р.; Новак, Г.В.; Sklyaruk E.; Novak, H.
2024Розвиток інфлюенс-маркетингу та його вплив на продажіСемикіна, У.О.; Сало, Я.В.; Semikina, U.; Salo, Ya.
2024Оптимізація ціноутворення в умовах цифровізації економікиСеменчова, А.С.; Кочевой, М.М.; Semenchova, A.; Kochevoy, M.
2024Принципи організації управління маркетингом на підприємствіСауляк, К.А.; Новак, Г.В.; Saulyak, K.; Novak, H.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 260