Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15890
Назва: Впровадження інтернет-технологій в маркетингову діяльність готельних підприємств в Україні
Інші назви: Implementation of Internet technologies in the marketing activities of hotel enterprises in Ukraine
Автори: Луньова К. С.
Lunova K.
Бібліографічний опис: Луньова К. С. Значення природно-ресурсного потенціалу для розвитку туризму у Карпатському регіоні / К. С. Луньова, наук. кер. С. Г. Нездоймінов // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 144 - 147.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: глобалізація
туризм
інтернет-технологі
маркетинг
готельно-ресторанний бізнес
globalization
tourism
Internet technologies
marketing
restaurant business
hotel business
Короткий огляд (реферат): З глобалізацією та постійним розвитком ринку туризму та готельно-ресторанного бізнесу зростає конкурентність підприємств. Це означає, що кожен готель, ресторан чи туроператор повинен змагатися з іншими гравцями на ринку, щоб привернути більше клієнтів та збільшити свої прибутки. Готельний бізнес в Україні зараз є досить розвиненим та має перспективи для подальшого росту. Останнім часом спостерігається збільшення попиту на готельні послуги в Україні, зокрема в туристичних центрах, таких як Київ, Одеса, Львів, Харків та інші міста. Незважаючи на складнощі, пов'язані з економічними та політичними проблемами в країні, спричинені пандемією Covid-19 та вторгненням РФ, готельний бізнес в Україні має потенціал для розвитку та залучення інвестицій. Також варто зазначити, що зараз активно відбувається цифрова трансформація готельного бізнесу в Україні, що може сприяти покращенню якості обслуговування та підвищенню конкурентоспроможності готелів в країні.
With globalization and the constant development of the tourism market and the hotel and restaurant business, the competitiveness of enterprises is increasing. This means that every hotel, restaurant or tour operator has to compete with other players in the market to attract more customers and increase their profits. The hotel business in Ukraine is now quite developed and has prospects for further growth. Recently, there has been an increase in demand for hotel services in Ukraine, in particular in tourist centers such as Kyiv, Odesa, Lviv, Kharkiv and other cities. Despite the difficulties associated with the economic and political problems in the country caused by the Covid-19 pandemic and the invasion of the Russian Federation, the hotel business in Ukraine has the potential to develop and attract investment. It is also worth noting that the digital transformation of the hotel business in Ukraine is currently actively taking place, which can contribute to improving the quality of service and increasing the competitiveness of hotels in the country.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15890
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Луньова.pdf394,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.