Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952
Title: Роль викладача в умовах поєднання синхронного та асинхронного навчання
Other Titles: The role of the teacher in conditions of a combination of synchronous and asynchronous learning
Authors: Танасюк, І.М.
Tanasiuk, I.
Citation: Танасюк І. М. Роль викладача в умовах поєднання синхронного та асинхронного навчання / І. М. Танасюк // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 145 - 146.
Issue Date: 2023
Keywords: асинхронність навчання
синхронність навчання
asynchrony of learning
synchronicity of learning
Abstract: Збільшення частки самостійної роботи у навчальному процесі здобувачів вищої освіти, що характеризує сучасну університетську освіту, привело до зростання вимог до рівня кваліфікації та відповідальності викладача. Саме від викладача та керівництва університету залежить створення умов для організації самостійної роботи, формування компетенцій студента для отримання визначених освітньою програмою результатів навчання.
Increasing the share of independent work in the educational process of university graduates of education, which characterizes modern university education, has led to an increase in requirements for the level of qualification and responsibility of the teacher. It is from the teacher and management it depends on the university to create conditions for the organization of independent work, formation student competencies to obtain the results determined by the educational program teaching.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15952
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Танасюк.pdf138,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.