Застосування Coursera та Prometheus як інструмент реалізації неформальної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Використання неформальної освіти дає великі можливості для розширення
горизонтів та залучення сучасних матеріалів, особливо, якщо курс неформальної освіти було
створено на базі таких корпорацій як Google для підготовки кадрів у сфері цифрової
обізнаності. Що відрізняє неформальну освіту від традиційних форм навчання? Її загальна
доступність незалежно від віку, статі, наявного рівня освіти. Тобто неформальна освіта може
бути корисною як для студентів, так і для викладачів як інструмент підвищення кваліфікації.
The use of non-formal education provides great opportunities for expansion horizons and the involvement of modern materials, especially if there was a course of non-formal education was created on the basis of such corporations as Google to train personnel in the field of digital awareness What distinguishes non-formal education from traditional forms of education? Its general availability regardless of age, gender, and available level of education. That is, non-formal education can be useful for both students and teachers as a professional development tool.
The use of non-formal education provides great opportunities for expansion horizons and the involvement of modern materials, especially if there was a course of non-formal education was created on the basis of such corporations as Google to train personnel in the field of digital awareness What distinguishes non-formal education from traditional forms of education? Its general availability regardless of age, gender, and available level of education. That is, non-formal education can be useful for both students and teachers as a professional development tool.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Шикіна О. В. Застосування Coursera та Prometheus як інструмент реалізації неформальної освіти / О. В. Шикіна // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – C. 189 - 191.