Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077
Назва: Як тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішень
Інші назви: How digital marketing tactics affect consumer decision-making
Автори: Мозер, Е.О.
Пундєв, В.В.
Mozer, E.
Pundev, V.
Бібліографічний опис: Мозєр Е.О. Як тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішень / Е.О. Мозєр, В.В. Пундєв // Сучасні виклики економіки : зб матеріалів III підсумкової наук.-практ. студ. конф. ОНЕУ (Одеса, 20 квітня 2023 р.). – Одеса, 2023. – С. 216-217.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: економічні рішення
сегменти споживачів
пошукова оптимізація
тактика цифрового маркетингу цифровий маркетинг
economic decisions
consumer segments
search optimization
digital marketing tactics
digital marketing
Короткий огляд (реферат): Тактика цифрового маркетингу стала невід’ємною частиною бізнес-операцій і має значний вплив на поведінку споживачів. Результати цього дослідження дадуть зрозуміти роль цифрового маркетингу у формуванні поведінки споживачів і інформують про маркетингові стратегії для компаній, що працюють в епоху цифрових технологій.
Digital marketing tactics have become an integral part of business operations and have a significant impact on consumer behavior. The results of this study will shed light on the role of digital marketing in shaping consumer behavior and inform marketing strategies for companies operating in the digital age
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.