Як тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Тактика цифрового маркетингу стала невід’ємною частиною бізнес-операцій і має значний вплив на поведінку споживачів. Результати цього дослідження дадуть зрозуміти роль цифрового маркетингу у формуванні поведінки споживачів і інформують про маркетингові стратегії для компаній, що працюють в епоху цифрових технологій.
Digital marketing tactics have become an integral part of business operations and have a significant impact on consumer behavior. The results of this study will shed light on the role of digital marketing in shaping consumer behavior and inform marketing strategies for companies operating in the digital age

Опис

Бібліографічний опис

Мозєр Е.О. Як тактики цифрового маркетингу впливають на прийняття споживачем економічних рішень / Е.О. Мозєр, В.В. Пундєв // Сучасні виклики економіки : зб матеріалів III підсумкової наук.-практ. студ. конф. ОНЕУ (Одеса, 20 квітня 2023 р.). – Одеса, 2023. – С. 216-217.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються