Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16118
Назва: Розробка стратегії розвитку підприємства на засадах удосконалення ланцюга формування доданої вартості
Інші назви: Development of an enterprise development strategy based on the improvement of the value-added chain
Автори: Балабаш, О.С.
Шишкін, О.М.
Balabash, O.
Shyshkin, A.
Бібліографічний опис: Балабаш О. С. Розробка стратегії розвитку підприємства на засадах удосконалення ланцюга формування доданої вартості / О. С. Балабаш, О. М. Шишкін // Подільський вісник: сільське господарство, техніка, економіка. – Кам'янець-Подільський : ПДУ, 2021. – Вип. 35. – С. 31-38.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ПДУ
Ідентифікатор DOI: DOI: https://doi.org/10.37406/2706-9052-2021-2-4
Ключові слова: стратегія розвитку
додана вартість
ланцюг формування доданої вартості
сільськогосподарське підприємство
development strategy
added value
chain of formation of added value
agricultural enterprise
Короткий огляд (реферат): Створення продукції з високою часткою доданої вартості дозволяє акумулювати додаткові грошові кошти, що є джерелом росту та розвитку підприємства у довгостроковій перспективі. Відтак, розробка стратегії розвитку сільськогосподарського підприємства на основі удосконалення ланцюга формування доданої вартості набуває особливої актуальності. Метою роботи є формування стратегії розвитку сільськогосподарського підприємства шляхом розробки заходів з виробництва продукції з високою доданою вартістю. Для досягнення поставленої в роботі мети були використані методи: логіко-теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, статистичного аналізу, аналізу рядів динаміки. Із застосування аналізу рядів динаміки було проведено дослідження рівня цін на внутрішньому та міжнародних ринках на продовольство та зернові, зокрема. Встановлено, що у результаті значних цінових коливань, що досягають 80-50 %, сільгоспвиробники можуть втратити частину прибутку, або навпаки, скориставшись більш вигідною кон’юнктурою цін - отримати додатковий прибуток. Запропоновано заходи з формування стратегії сільськогосподарського підприємства, що дозволяють врахувати особливості ланцюга формування доданої вартості його продукції. Вони полягають у організації зберігання та дообробки зернових, з метою реалізації їх протягом року за більш вигідними цінами, а також переробки частини сировини і реалізації готової продукції з більшою доданою вартістю.
The creation of products with a high share of added value allows you to accumulate additional funds, which is a source of growth and development of the enterprise in the long term. Therefore, the development of a strategy for the development of an agricultural enterprise based on the improvement of the chain of formation of added value becomes especially relevant. The purpose of the work is to form a strategy for the development of an agricultural enterprise by developing measures for the production of products with high added value. To achieve the goal set in the work, the following methods were used: logical-theoretical generalization, analysis and synthesis, statistical analysis, analysis of dynamic series. Using the analysis of dynamic series, a study of the price level on the domestic and international markets for food and grain, in particular, was conducted. It has been established that as a result of significant price fluctuations, reaching 80-50%, agricultural producers may lose part of their profit, or vice versa, taking advantage of a more favorable price situation, they may gain additional profit. Measures for the formation of the strategy of an agricultural enterprise are proposed, which allow taking into account the peculiarities of the chain of formation of the added value of its products. They consist in the organization of grain storage and finishing, with the aim of selling them during the year at more favorable prices, as well as processing part of the raw materials and selling finished products with a higher added value.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16118
Інші ідентифікатори: УДК: 658
JEL Classification: L230
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка стратегії розвитку підприємства.pdf438,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.