Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16143
Назва: Strategic analysis of logistics companies in the market of container transportation
Інші назви: Стратегический анализ логистических компаний на рынке контейнерных перевозок
Автори: Chukurna О.
Нalan, L.
Moskaliuk, Н.
Чукурна, О.П.
Галан, Л.В.
Москалюк, Г.О.
Бібліографічний опис: Chukurna О. Strategic analysis of logistics companies in the market of container transportation / О. Chukurna, L. Нalan, Н. Moskaliuk // Zeszyty naukowe wyższej szkoły technicznej w katowicach. – 2022. – № 4. – S. 139-152.
Дата публікації: 2022
ORCID: ORCID iD: 0000-0001-9285-7068
ORCID: 0000-0002-4118-9255
ORCID: 0000-0002- 9810-0522
Ідентифікатор DOI: DOI: 10.54264/0039
Ключові слова: strategic analysis
methodological approach
logistics companies
container transportation market
стратегічний аналіз
методологічний підхід
логістичні компанії
ринок контейнерних перевезень
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the problem of strategic analysis of logistics companies in the market of container transportation. the analysis of tendencies of development of the market of container transportations is carried out. A methodical approach to conducting a strategic analysis of the state and potential of the logistics company, taking into account their specifics. This methodological approach is based on a modified method of analysing the competition of the five forces of competition of Michael Porter. For the implementation of this methodology in practice, evaluation indicators have been developed and proposed for evaluation in the areas of competitive forces, which take into account the specifics of logistics companies. In the context of the introduction of this methodological approach, a comprehensive approach to the strategic analysis of logistics companies was formed, which is based on two stages of evaluation. The first stage is related to the analysis of three parameters that must be taken into account when analysing competition in the market: the level of threat from substitute products; the level of industry competition and the threat of new players. In the context of the analysis of each parameter, evaluation indicators were proposed that take into account the specifics of logistics companies. At the second stage of strategic analysis, a comprehensive assessment of the impact of environmental factors on logistics companies and assessment of their competitiveness is recommended. combined with the methodology for assessing external factors affecting the industry and provides an opportunity to calculate a summary indicator of the level of competitiveness. This two-stage approach allows you to comprehensively assess and analyze all factors affecting the logistics activities of enterprises. the proposed methodological approach to the strategic analysis of the state and potential of the logistics company, taking into account their specifics, was implemented on the example of logistics providers of the black Sea region of Ukraine.
Стаття присвячена проблемі стратегічного аналізу логістичних компаній на ринку контейнерних перевезень. Проведено аналіз тенденцій розвитку ринку контейнерних перевезень. Запропоновано методичний підхід до проведення стратегічного аналізу стану та потенціалу логістичної компанії з урахуванням їх специфіки. В основу даного методичного підходу покладено модифікований метод аналізу конкуренції п'яти сил конкуренції Майкла Портера. Для реалізації даної методики на практиці розроблено та запропоновано оціночні показники для оцінювання за напрямами дії конкурентних сил, які враховують специфіку логістичних компаній. В контексті впровадження даного методичного підходу сформовано комплексний підхід до стратегічного аналізу логістичних компаній, який базується на двох етапах оцінювання. Перший етап пов'язаний з аналізом трьох параметрів, які необхідно враховувати при аналізі конкуренції на ринку: рівень загрози з боку товарів-замінників; рівень галузевої конкуренції та загроза появи нових гравців. В контексті аналізу кожного параметру були запропоновані оціночні показники, які враховують специфіку діяльності логістичних компаній. На другому етапі стратегічного аналізу рекомендовано проводити комплексну оцінку впливу факторів зовнішнього середовища на логістичні компанії та оцінку їх конкурентоспроможності, що поєднується з методикою оцінки зовнішніх факторів впливу на галузь та надає можливість розрахувати узагальнюючий показник рівня конкурентоспроможності. Такий двоетапний підхід дозволяє комплексно оцінити та проаналізувати всі фактори, що впливають на логістичну діяльність підприємств. Запропонований методичний підхід до стратегічного аналізу стану та потенціалу логістичного підприємства з урахуванням їх специфіки було реалізовано на прикладі логістичних провайдерів причорноморського регіону України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16143
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strategic analysis of logistics.pdf313,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.