Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16171
Назва: Конкурентні переваги: сутність та класифікація
Інші назви: Competitive advantages: essence and classification
Автори: Горбатюк, В.В.
Gorbatiuk, V.
Бібліографічний опис: Горбатюк В. В. Конкуретні переваги: сутність та класифікація / В. В. Горбатюк // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 21 жовтня 2021 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2021. – С. 64-66.
Дата публікації: 2021
Ключові слова: конкуренція
конкурентні переваги
конкурентна стратегія
competition
competitive advantage
competitive strategy
Короткий огляд (реферат): У роботі довелено, що конкурентна перевага – є унікальною характеристикою товару, що змушує споживачів купувати саме його. Обгрунтовано доцільність класифікувати конкурентні переваги за способом проявлення та за ступенем стійкості.
The work proves that a competitive advantage is a unique characteristic of a product that forces consumers to buy it. The expediency of classifying competitive advantages by the way of manifestation and by the degree of stability is substantiated. The paper proves that a competitive advantage is a unique characteristic of a product that compels consumers to buy it. It is justified to classify competitive advantages according to the method of manifestation and the degree of stability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16171
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентні перевагисутність та класифікація.pdf205,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.