Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16171
Title: Конкурентні переваги: сутність та класифікація
Other Titles: Competitive advantages: essence and classification
Authors: Горбатюк, В.В.
Gorbatiuk, V.
Citation: Горбатюк В. В. Конкуретні переваги: сутність та класифікація / В. В. Горбатюк // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 21 жовтня 2021 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2021. – С. 64-66.
Issue Date: 2021
Keywords: конкуренція
конкурентні переваги
конкурентна стратегія
competition
competitive advantage
competitive strategy
Abstract: У роботі довелено, що конкурентна перевага – є унікальною характеристикою товару, що змушує споживачів купувати саме його. Обгрунтовано доцільність класифікувати конкурентні переваги за способом проявлення та за ступенем стійкості.
The work proves that a competitive advantage is a unique characteristic of a product that forces consumers to buy it. The expediency of classifying competitive advantages by the way of manifestation and by the degree of stability is substantiated. The paper proves that a competitive advantage is a unique characteristic of a product that compels consumers to buy it. It is justified to classify competitive advantages according to the method of manifestation and the degree of stability.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16171
Appears in Collections:Кафедра менеджменту організацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конкурентні перевагисутність та класифікація.pdf205,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.