Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16172
Назва: Процес формування конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: The process of forming a competitive strategy of the enterprise
Автори: Кузнецова, І.О.
Горбатюк, В.В.
Kuznetsova, I.
Gorbatiuk, V.
Бібліографічний опис: Кузнецова І. О. Процес формування конкурентної стратегії підприємства / І. О. Кузнецова, В. В. Горбатюк // Сучасні технології менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 8 грудня 2020 р. / відп. ред. проф. Л.М. Черчик. – Луцьк, 2020.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
удосконалення
competitive strategy
competitive advantage
improvement
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено критичний аналіз процес розробки стратегії складається й визначено, що він включає три етапи, та полягає в поступовій розробці конкурентної стратегії, і в подальшому постійному удосконаленні розробленої стратегії.
The robot has carried out a critical analysis of the process of development of the strategy, and it is determined that it includes three stages, which contributes to the stepwise development of the competitive strategy, and in the far future, the improvement of the development of the strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16172
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Процес формування конкурентної стратегії підприємства.pdf114,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.