Процес формування конкурентної стратегії підприємства

Анотація

У роботі проведено критичний аналіз процес розробки стратегії складається й визначено, що він включає три етапи, та полягає в поступовій розробці конкурентної стратегії, і в подальшому постійному удосконаленні розробленої стратегії.
The robot has carried out a critical analysis of the process of development of the strategy, and it is determined that it includes three stages, which contributes to the stepwise development of the competitive strategy, and in the far future, the improvement of the development of the strategy.

Опис

Бібліографічний опис

Кузнецова І. О. Процес формування конкурентної стратегії підприємства / І. О. Кузнецова, В. В. Горбатюк // Сучасні технології менеджменту: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 8 грудня 2020 р. / відп. ред. проф. Л.М. Черчик. – Луцьк, 2020.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються