Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Title: Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку
Other Titles: Конкурентоспособность как комплексный показатель эффективности развития
Competitiveness as a complex index of development effectiveness
Authors: Ступак, С.М.
Ступак, С.Н.
Stupak, S.
Citation: Ступак С. М. Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку / С. М. Ступак // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки : економіка, політологія, історія. – Одеса, 2008. – № 6 (62). – С. 149-154.
Issue Date: 2008
Publisher: Одеський державний економічний університет
Keywords: управління інвестиційно-інноваційними процесами
інноваційна стратегія
інноваційний розвиток
інноваційні процеси
конкурентоспроможність підприємства
управление инвестиционно-инновационными процессами
инновационная стратегия
инновационное развитие
инновационные процессы
конкурентоспособность предприятия
management of investment and innovation processes
innovation strategy
innovation development
innovation processes
competitiveness
Abstract: Розглянуто основні концепції щодо визначення конкурентоспроможності. Встановлено, що конкурентоспроможність є комплексом економічних характеристик, орієнтованих на потреби споживачів і можливості конкурентів, знання стану та тенденцій розвитку ринку, уміння створювати такий товар і так доводити його до споживачів, що вони віддають перевагу йому по відношенню до всіх інших товарів конкурентів. Визначено фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності.
Рассмотрены основные концепции определения конкурентоспособности. Установлено, что конкурентоспособность является комплексом экономических характеристик, ориентированных на нужды потребителей и возможности конкурентов, знание состояния и тенденций развития рынка, умение создавать такой товар и так доводить его до потребителей, что они отдают предпочтение ему по отношению ко всем другим товарам конкурентов. Определены факторы, влияющие на уровень конкурентоспособности.
The basic concepts for determining competitive are considered. Established that competitiveness is a complex economic characteristics, tailored to the needs of consumers and competition opportunities, knowledge of the status and trends of the market, the ability to create such a product, and so bring it to consumers that they prefer it against all other competitors' products. The factors affecting the level of competitiveness are determined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Appears in Collections:Кафедра менеджменту організацій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.