Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Назва: Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку
Інші назви: Конкурентоспособность как комплексный показатель эффективности развития
Competitiveness as a complex index of development effectiveness
Автори: Ступак, С.М.
Ступак, С.Н.
Stupak, S.
Бібліографічний опис: Ступак С. М. Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку / С. М. Ступак // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки : економіка, політологія, історія. – Одеса, 2008. – № 6 (62). – С. 149-154.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: управління інвестиційно-інноваційними процесами
інноваційна стратегія
інноваційний розвиток
інноваційні процеси
конкурентоспроможність підприємства
управление инвестиционно-инновационными процессами
инновационная стратегия
инновационное развитие
инновационные процессы
конкурентоспособность предприятия
management of investment and innovation processes
innovation strategy
innovation development
innovation processes
competitiveness
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні концепції щодо визначення конкурентоспроможності. Встановлено, що конкурентоспроможність є комплексом економічних характеристик, орієнтованих на потреби споживачів і можливості конкурентів, знання стану та тенденцій розвитку ринку, уміння створювати такий товар і так доводити його до споживачів, що вони віддають перевагу йому по відношенню до всіх інших товарів конкурентів. Визначено фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності.
Рассмотрены основные концепции определения конкурентоспособности. Установлено, что конкурентоспособность является комплексом экономических характеристик, ориентированных на нужды потребителей и возможности конкурентов, знание состояния и тенденций развития рынка, умение создавать такой товар и так доводить его до потребителей, что они отдают предпочтение ему по отношению ко всем другим товарам конкурентов. Определены факторы, влияющие на уровень конкурентоспособности.
The basic concepts for determining competitive are considered. Established that competitiveness is a complex economic characteristics, tailored to the needs of consumers and competition opportunities, knowledge of the status and trends of the market, the ability to create such a product, and so bring it to consumers that they prefer it against all other competitors' products. The factors affecting the level of competitiveness are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.