Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтупак, С.М.-
dc.contributor.authorСтупак, С.Н.-
dc.contributor.authorStupak, S.-
dc.date.accessioned2014-05-28T12:31:40Z-
dc.date.available2014-05-28T12:31:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСтупак С. М. Конкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвитку / С. М. Ступак // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки : економіка, політологія, історія. – Одеса, 2008. – № 6 (62). – С. 149-154.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623-
dc.description.abstractРозглянуто основні концепції щодо визначення конкурентоспроможності. Встановлено, що конкурентоспроможність є комплексом економічних характеристик, орієнтованих на потреби споживачів і можливості конкурентів, знання стану та тенденцій розвитку ринку, уміння створювати такий товар і так доводити його до споживачів, що вони віддають перевагу йому по відношенню до всіх інших товарів конкурентів. Визначено фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності.ru_RU
dc.description.abstractРассмотрены основные концепции определения конкурентоспособности. Установлено, что конкурентоспособность является комплексом экономических характеристик, ориентированных на нужды потребителей и возможности конкурентов, знание состояния и тенденций развития рынка, умение создавать такой товар и так доводить его до потребителей, что они отдают предпочтение ему по отношению ко всем другим товарам конкурентов. Определены факторы, влияющие на уровень конкурентоспособности.-
dc.description.abstractThe basic concepts for determining competitive are considered. Established that competitiveness is a complex economic characteristics, tailored to the needs of consumers and competition opportunities, knowledge of the status and trends of the market, the ability to create such a product, and so bring it to consumers that they prefer it against all other competitors' products. The factors affecting the level of competitiveness are determined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.subjectуправління інвестиційно-інноваційними процесамиru_RU
dc.subjectінноваційна стратегіяru_RU
dc.subjectінноваційний розвитокru_RU
dc.subjectінноваційні процесиru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectуправление инвестиционно-инновационными процессамиru_RU
dc.subjectинновационная стратегияru_RU
dc.subjectинновационное развитиеru_RU
dc.subjectинновационные процессыru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectmanagement of investment and innovation processesru_RU
dc.subjectinnovation strategyru_RU
dc.subjectinnovation developmentru_RU
dc.subjectinnovation processesru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleКонкурентоспроможність як комплексний показник ефективності розвиткуru_RU
dc.title.alternativeКонкурентоспособность как комплексный показатель эффективности развитияru_RU
dc.title.alternativeCompetitiveness as a complex index of development effectivenessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.