Формування комунікативної політики банку (на прикладі АТ «Ощадбанк»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування комунікативної політики
Проаналізовано фінансово-господарську та комунікативну діяльність, фактори удосконалення, підвищення комунікативної політики банку.
Запропоновано пропозиції щодо удосконалення комунікативної політики АТ «Ощадбанк», а саме: удосконалення роботи чат-боту Telegram
The work deals with the theoretical aspects formation of the bank's communication policy Author analysis financial, economic and communication activities, factors of improvement, enhancement of the bank's communication policy. Proposals are made to improve the communication policy of JSC "Oschadbank", namely: improvement of the Telegram chatbot.
The work deals with the theoretical aspects formation of the bank's communication policy Author analysis financial, economic and communication activities, factors of improvement, enhancement of the bank's communication policy. Proposals are made to improve the communication policy of JSC "Oschadbank", namely: improvement of the Telegram chatbot.
Опис
⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
Ключові слова
Бібліографічний опис
Поліщук А.А. Формування комунiкативної полiтики банку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ангелiна Андрiївна Полiщук ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023. - 82 с.