Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1629
Title: Механізми фінансування інвестиційно-інноваційних процесів
Other Titles: Механизмы финансирования инвестиционно-инновационных процессов
The mechanisms of financing of investment-innovation
Authors: Ступак, С.М.
Ступак, С.Н.
Stupak, S.
Citation: Ступак С. М. Механізми фінансування інвестиційно-інноваційних процесів / С. М. Ступак // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – Чернівці-Луцьк : ЧТЕІ КНТУ, 2011. – Том 1. – Ч. 2. - Вип. 2 (42). – С. 458-464.
Issue Date: 2011
Publisher: ЧТЕІ КНТУ
Keywords: фінансування інвестиційно-інноваційних процесів
інвестиції
інвестиційно-інноваційна діяльність
фінансування інвестиційно-інноваційних процесів
финансирование инвестиционно-инновационных процессов
инвестиции
инвестиционно-инновационная деятельность
финансирование инвестиционно-инновационных процессов
finance investment and innovation processes
investments
investment and innovation activities
financing of investment and innovation processes
Abstract: У статті розглянуто світовий та вітчизняний досвід створення ефективних механізмів фінансування інвестиційно-інноваційних процесів, їх адаптування і можливості використання для формування високо конкурентної інноваційної національної економіки.
В статье рассмотрен мировой и отечественный опыт создания эффективных механизмов финансирования инвестиционно-инновационных процессов, их адаптации и возможности использования для формирования высоко конкурентной инновационной национальной экономики.
World and domestic experience of effective mechanisms creation of investment-innovative processes, its adaptation and possibility of the use for forming of high-competition innovative national economy are considered in the article.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1629
Appears in Collections:Кафедра менеджменту організацій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.