Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHrymalyuk, A.-
dc.contributor.authorNesenenko, P.-
dc.contributor.authorSukhova, T.-
dc.contributor.authorГрималюк, А.В.-
dc.contributor.authorНесененко, П.П.-
dc.contributor.authorСухова, Т.Л.-
dc.date.accessioned2023-07-25T08:01:47Z-
dc.date.available2023-07-25T08:01:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationHrymalyuk A. Economy of knowledge and creative activity: theory and methodology of analysis/ A. Hrymalyuk, P. Nesenenko, T. Sukhova // Professional competencies and educational innovations in the knowledge economy: monograph / L. Popova, M. Petrova. V. Tarnovo. – Bulgaria: ACCESS PRESS, – 2020. – P. 303–314.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16323-
dc.description.abstractThe development of the elements of creativity in the content of human activity appears as the most important historical trend that defines the strategic development of professional competencies and educational innovations in the knowledge economy. The article shows that the methodological synthesis of the neoclassical concept of alternative choice with a political and economic approach to the analysis of creative activity allows us to consider the creative class in the context of the historical process that begins in highly developed countries to transform the content of human activity in the direction of the development of creative elements in it.en_US
dc.description.abstractРозвиток елементів творчості у змісті людської діяльності постає як найважливіша історична тенденція, що визначає стратегічний розвиток професій компетенції та освітні інновації в економіці знань. У статті показано, що Методологічний синтез неокласичної концепції альтернативного вибору з політичною і Економічний підхід до аналізу творчої діяльності дозволяє розглядати креативний клас в Контекст історичного процесу, який починається у високорозвинутих країнах для трансформації змісту діяльності людини в напрямі розвитку в ній творчих елементів.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjecteconomy of knowledgeen_US
dc.subjectcreative activityen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectекономіка знаньen_US
dc.subjectтворча діяльністьen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.titleEconomy of knowledge and creative activity: theory and methodology of analysisen_US
dc.title.alternativeЕкономіка знань і творча діяльність: теорія та методологія аналізуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
303-314.pdf279,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.